JEG SKAL PÅ TV…IGJEN

Hei

I dag har det vært en herlig sommerdag her på Nesodden. Jeg har hatt besøk av Karen fra ToppGirl og hun hadde et morsomt og spennende intervju med meg. Vi satt ute i sola på terrassen og koste oss med frukt og smoothie, som er noe av det beste jeg vet om sommeren. Hun snappet litt i løpet av besøket på snapbrukeren: Toppbladet . Intervjuet kommer i neste utgave av ToppGirl som er i salg fra 29. august. 


 

I morgen skal jeg mest kose meg med venner men så skal jeg også forberede meg litt til mandag. Jeg skal nemlig på programmet “GOD SOMMER NORGE” på TV2, mandag 11 juli. Det er et direktesendt talkshow som sendes i fra TV2 sin takterrasse på Karl Johan fra klokken 20.00

På onsdag den 13 gjelder det å skru på radioen, for da blir jeg å høre i “Sommer i skolefri” Kan komme nærmere tilbake til dette da det nærmer seg. Den dagen flyr jeg også avgårde igjen.

Ønsker dere en riktig god helg. Hvor mange is har du spist i dag? 

Klem Jennie

16 kommentarer

Siste innlegg