HVOR ER JEG NÅ?

Hei

Nå sitter jeg på flyplassen i Sveits og venter på flyet til Oslo. Vi dro i dag fra hotellet vårt på Malta kl 11.30 og tok fly fra Malta til Sveits i 14 tiden. Nå har vi endelig landet i Sveits og vi sitter og venter på det siste flyet vårt, før vi er hjemme i Norge igjen. I går fikk jeg ikke skrevet ferdig innlegget før vi dro ut på vår siste aktivitet, så legger det derfor ut i dag. 

Gårsdagens innlegg: 

I dag hadde jeg siste fulle dag her på Malta og jeg kjenner jeg gruer meg litt til å dra. Jeg synes disse 2 ukene har gått så utrolig fort, men det er jo bare et tegn på at jeg har hatt det gøy. Det blir selvfølgelig deilig å komme hjem men tanken på å si hade til mennesker man har blitt så glad i, er ganske tung. I dag startet dagen med at vi dro på EF sin “Beach club” der vi fikk badet og solt oss. Jeg tok meg tid til å gå rudnt der og ta litt bilder siden det er så fint!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På EF “Beach Club” er det flotte bademuligheter, du kan ta en tur ut på “sofa” og “banan” som de kaller det. Du kan se på TV, spiller kule spill, danse til musikken som spilles på høyttalerne. I tillegg kan du også kjøpe mat der, drikke, snacks og is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det var altså dagen min i går. På kvelden dro vi ut på avslutningsmiddag med hele gruppa vår, pluss våre to ledere. Etter middagen dro vi på “Pool Party” med flere EF grupper og hadde det utrolig gøy. Da jeg kom tilbake på hotellet begynte jeg med en gang å pakke. 

Nå kjenner jeg det blir ganske godt å komme hjem, men kommer helt klart til å savne Malta, stedet, menneskene og opplevelsene. 

Klem Jennie

 

3 kommentarer
    1. 07.07.2016 kl.12.22
      Hei, Jennie<3
      Jeg ville bare si det at du har så kule youtube videoer, blogg, klær også videre<3
      Du er super flink, og derfor tror jeg at du kommer til å komme langt inn i karrieren din!
      Jeg tror jeg kan snakke for alle som er fan av deg og si det at , vi bryr oss ikke om hvem du dater, hva du spiser også videre. vi bryr oss om hva du gjør. og det du gjør nå er veldig bra. er stor fan av deg og har sett opp til deg helt fra starten. hvis du fortsetter sånn så kommer du langt<3
      MVH: Victoria Grindbakken 12år<3 Elsker deg av hele mitt hjerte<3

    2. Dere er synd at det er slutt allerede, men som du sier tror jeg det blir godt å komme hjem🙂😘 Håper resten av turen hjem blir bra☺️ Love u Jennie❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg