Graduation

Hei!

I dag har jeg gjort en del forskjellig og tror ikke jeg får skrevet om alt i dag. For det første er det mange av dere som ønsker å se hvordan skoleveien min var så det kommer i ett innlegg om ikke så lenge. I dag tidlig dro vi også til en vannpark der jeg fikk badet med delfiner!! Det vil jeg også skrive om senere. Hehehe! I dagens innlegg skal det handle om at jeg hadde siste skoledag her på Malta! Vi hadde først en time i klasserommet og etter pausen så hadde vi “graduation” som det kalles. Vi fikk alle utdelt noen superkule hatter og vi satte oss inn i en stor sal med alle de andre som også var ferdig på skolen. Vi ble alle ropt opp og fikk et hefte med et dokument der resultatet vi fikk på EF-testen stod. Etter du har vært på språkreise tar du nemlig en test på skolen for å se hvilket nivå du ligger på i engelsk.  Alle fikk stor applaus og det var veldig koselig!
Da alle var ferdig gikk vi ut foran skolen og tok mange fine bilder med de i klassen, de i aktivitetsgruppa vår og venner. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

I morgen er det ingen skole og vi har en full dag til og kose oss skikkelig, før vi reiser hjem igjen på onsdag! Jeg har møtt så utrolig mange fantastisk mennesker som jeg gruer meg til å si hade til. Nå må jeg nyte de siste dagene med de jeg har blitt venner med!

Klem Jennie 

11 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en veldig morsom dag😘😀 Gratulerer med overstått skole😊👍📓 Gleder meg til de andre innleggene😍💟 Love u Jennie❣

    2. Hei Jennie, det kan hende at du ikke svarer på denne kommentaren men tar sjansen like vel. Jeg lurte på om du tjener penger på bloggen. Jeg synes du burde det for du er en kjempe god blogger!
      XOXO TOMINE

    3. Ser gøy ut på språkreise, skal på samme språkreise den 27.juli, men jeg er usikker på om jeg skal bade med delfiner, tror du gjorde det? Hva synes du om det, var det verdt det? og hva gjorde dere på boatparty? Var det bare båttur eller musikk , skum osv? 😀
      håper på svar, hilsen Andreaaa. Kos deg siste dag 😀

    4. Hei. Hvor er skjørtet ditt fra?❤️ Håper virkelig på svar fordi jeg har ønsket meg sånn skjørt utrolig lenge!!❤️ Jeg skjønner hvis du ikke svarer da, siden innlegget er ganske gammelt….😅😛💓

    5. Hvorfor vil du ikke fortelle hvor toppen og skjørtet er ifra?? Har sett på både kommentarene her og på instagram og finner ingen steder hvor du har svart på det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg