BLUE LAGOON

Hei!

//Samarbeid

Nå blogger jeg nok en gang fra mobil før jeg må løpe ut døra! I dag har vært en super dag! Jeg fikk sovet lenger siden det er helg og vi skulle til Blue Lagoon som jeg har gledet meg til helt siden jeg kom hit!

For å komme oss dit måtte vi ta en båt i en drøy time men med gode venner som selskap og musikk gikk turen veldig fort! Da vi ankom Blue Lagoon fikk jeg helt sjokk over hvor turkis-blått vannet var! Så utrolig nydelig!

Det første jeg gjorde da jeg kom frem var å ta på meg badetøy og solkrem. Vannet var utrolig deilig og du kunne se alt i det. Det ble ikke bare bading men også en tur med “sofa”. Haha! Vet ikke om alle har hørt om det, men du sitter i en “stor badering uten hull” med håndtak på. Så blir du dratt etter en båt i fullfart og du hopper opp og blir slengt rundt! En av vennene mine hadde med seg “GOPRO” så jeg venter på videoer og bilder fra den, siden vi tok den med på turen! Det var i hvert fall sykt morsomt og jeg elsket det! Deretter spiste vi is og tok turen hjem igjen!

Nå skal jeg ut på en spennende kveldsaktiviteter jeg aldri har hørt om nemlig “murder mystery”! Gleder meg masse!

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Ser nydelig ut:). Ikke vanskelig å ha det skjønt på en slik plass:). Lurer på hva slags kveldsaktivitet du skal på:). Kos deg:)

    2. Hei Jennie!
      Jeg vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men på unboxing videoen din så hadde du en lip cream som het canis eller noe sånt. (Den du synes var så fin). Jeg har bladd og bladd og søkt men finner den ikke på blivakker.no. (Jeg har søkt på soft matte lip cream og alt det der) Kan du skrive hva man skal søke på og kanskje gi en link til den? Og hvilke andre isåfall anbefaler du til en 11-åring (ja jeg vet jeg er litt for liten men til når jeg skal pynte meg og til jeg blir litt større)? Jeg er årstiden sommer. Jeg håper du kan svare på dette❤️
      Ha en fin dag Jennie❤️

    3. Ser deiligt ut💕
      Du må kosa deg kjempe masse dei siste dagane😘
      Skulle ønska eg kunne vore med dokke😚😚

    4. For en fantastisk fin plass, håper du koser deg masse.
      Et lite spørsmål, hvor er sekken som du brukte når du la ut det bilde om lemonaden på Instagram?

    5. Det du opplever høres helt fantastisk ut;) Du er sikkert heldig med været også! Jeg tenkte også å dra på språkreise når jeg blir gammel nok, da. Hehe. Det er utrolig koselig at du setter deg tid til bloggen og de som følger deg:D Ha en fin ferie i Malta.
      Klemmer

    6. Det ser veldig fint ut!Jeg har vært på blue lagoon på Island og syntes det var mye finere!Og et tips!Hvis dere skal til blue lagoon på Island så dra dit på vinteren!Håp på svar. :3Alma

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg