GOLDEN BAY!

Hei!

//Samarbeid EF Språkreiser

Beklager for at det ikke kom noe innlegg i går. Rakk akkurat ikke å bli ferdig med innlegget før jeg måtte løpe ut døra på en aktivitet. I går var vi mye på stranda, i bassenget, i byen og på kvelden hadde vi en aktivitet som het ” hunt the leader”

I dag stod Tuva og jeg opp enda tidligere enn det vi har gjort de siste dagene fordi vi måtte på skolen. Vi tok felles buss til skolen med mange andre studenter og på skolen fikk vi beskjed om hvilket rom vi hadde time i. Tuva og jeg er i samme klasse og det er jeg utrolig glad for. Klassen vår består av ungdom fra Norge,Sverige og Italia. Skoledagen varte fra 9-12 og det var utrolig gøy. Det er ikke slik at du sitter alene og skriver men det er mye muntlig diskusjon, lek og moro.

Rett etter skolen dro vi på en strand som jeg ikke har vært på før som heter Golden Bay. I dag er det 36 grader og full sol, så det å bare kunne kaste seg ut i vannet var utrolig deilig. Etter at vi bada, solte vi oss og snakket om dagene vi har hatt så langt og hva vi gleder oss til fremover. Akkurat nå sitter jeg på bussen på vei hjem fra standa. I kveld er det disco og jeg gleder meg til å finne ut temaet.

Hvor varmt er det der du er akkurat nå?

Klem Jennie

29 kommentarer

Siste innlegg