DAY 1 / VALLETTA OG MEGA PARTY!

Hey!!! 

//Samarbeid

Fikk dessverre ikke blogget i går siden vi kom så sent frem til Malta og hotellet vårt. Vi ankom i går kveld og vi ble tatt utrolig godt i mot av alle lederne og de andre studentene her. Første kvelden gikk mye i informasjon om dagene, hva vi skal gjøre fremover, regler og utdelig av rom. Rommet til Tuva og meg er superfint og det vi synes det er utrolig koselig. 

I dag stod vi opp i 7 tiden for å spise frokost og senere fikk vi en liten omvisning i området, før vi tok en tur til hovedstaden Valletta. For å komme til Valletta måtte vi ta en båt. Dagen gikk utrolig fort og jeg hadde det skikkelig gøy. Det gikk det meste å utforske Malta og bli bedre kjent med de vi er på gruppe med. Jeg og den norske gruppa mi er satt sammen med en fransk gruppe og alle kommer godt overens med hverandre. 

Når vi var i Valletta dro vi til mange forskjellige steder og jeg tok bare bilder overalt. Utrolig lett å ta bilder med det nye kameraet mitt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Så langt eeeeeeeeeelsker jeg Malta og jeg synes det er utrolig vakkert. Jeg gleder meg masse til å utforske mer og kose meg med Tuva og våre nye venner! I kveld er det “MEGA PARTY” for alle studentene og temaet er “NEON”!​

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Jeg så på ef sin hjemmeside der sto det at man kunne bo på ef recidens i Malta, men jeg har sett flere som bor på hotell, koster det noe ekstra?

    2. Hei, jeg tenker på å dra på språkreise neste sommer og jeg lurte på om du er general eller international eller noen av de andre er språkreisene?

    3. Jeg var på wow i Trondheim, det var kjempe fint der å kjempe masse fine klær. Jeg gikk på et prøverom forr å prøve en t-skjorte og da så jeg et bilde av deg. Da tenkte jeg: WOW, Jennie Sofie, hun får til så fryktelig mye. Hun går gjennom hat og kjærlighet. Alt hun gjør, gjør hun med strak arm. Hun er virkelig mitt store forbilde💕💕 Elsker alt du gjør Jennie💕💕 hilsen din største fan Kjersti💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg