Kom ikke med på flyet til Malta

Hei!

Nå sitter jeg og blogger fra Gardemoen etter å ha vært her i hele 12 timer. Tiden har faktisk gått ganske fort siden i dag tidlig. Jeg stod opp tidlig i dag for å dra til Gardenmoen med Tuva. Litt etter at vi annkom flyplassen fikk vi vite at vi ikke kunne ta flyet vi egentlig skulle. Dette var ikke EF sin skyld i det hele tatt og de har jobbet på spreng for å få oss på et nytt fly. De har vært super flinke og fikset et fly til Sverige i kveld, før vi i morgen tar fly fra Sverige til Malta.

De andre ungdommene jeg reiser med er superhyggelige og vi har fått tiden til å gå med kortspill, leker, vitser og vi har kost oss med pizza. Hehehe! Det blir derfor ingen bilder fra flyturen, rommet mitt eller Malta i dag men håper jeg får lagt ut noe i morgen.

Klem Jennie

19 kommentarer
    1. Det var veldig synd!! 😔
      Btw… Jeg møtte på deg og Tuva på Gardermoen! Vi gikk forbi dere 2 ganger!! ❤️✈️

    2. Det var jo leit..😓 Men koselig at dere har fått blitt kjent og kost dere sammen da😘😊 Håper flyturen til Sverige blir bra og at dere kommer dere til Malta☀️👌😻 Blir det forresten en ekstra dag nå på språkreisen??🤔 Love u Jennie❣

    3. Lykke til! Jeg håper du får en vellykket reise. Jeg gleder meg så sinnsykt til å høre mer om reisen til Malta:)

    4. Det er så utrolig bra at du er så positiv til alt, klager ikke litt engang. Mange andre bloggere fokuserer ufattelig mye på negative ting, men du ser lyst på alt!❤️😍Det er veldig bra👍🏼! Bra du ble kjent med de andre også!😄Ble litt redd når jeg så overskriften, trodde liksom at du og Tuva hadde kommet for sent eller noe, og at flyet hadde gått fra dere, heheh😂😉. Kos deg masse på Malta❤️

    5. Hei Jennie! Jeg skulle bare fortelle at når du tok flyet tilbake fra London, så traff vi på hverandre. Det er ikke sikkert at du husker det, da! 🙂 🙂 🙂 🙂
      Klemmer….

    6. Maiken91: nå vet vel ikke du noe om denne saken. Jeg er åpen om at vi samarbeider, men jeg ville ikke løyet for dem. Når jeg skriver at vi er så forsinket syns jeg det i hvert fall er riktig at det skulle komme riktig ut. Det var ikke EF sin skyld og alt ble rettet opp av flyselskapet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg