10 TING SOM GJØR MEG GLAD OM …….

 

Hei!
Fikk noen kommentarer på instagram for noen dager siden av flere jenter som ville at jeg skulle lage et ” 10 ting som gjøre meg glad” innlegg. Jeg har laget et slik innlegg før men ting forandrer seg så jeg tenke å lage et nytt. I dette innlegget skal det være en liten vri, nemlig ” 10 ting som gjør meg glad OM SOMMEREN”. Nå er det snart sommer og kanskje du kjenner deg igjen i noen av tingene. 

1. Om noen andre eller jeg inviterer inviterer til sommerfest! Elsker å være ute i hagen, ha morsomme leker, spesielt når det er varmt ute. Grilling av marshmallow og annet godt!

2. Når jeg er supertørst og endelig får noe forfriskende! Det kan være et glass med iskaldt vann, en saftis eller iste. Bare det er noe kaldt. Det gjør meg utrolig glad. 

3. Bade! Jeg har pleid å være litt pyse når det gjelder bading. Ikke at det er noe dumt men det har vært litt kjipt når alle vennene mine EEEEEELSKER å bade.  I år har jeg blitt ganske mye tøffere. Jeg hopper fra brygger høyt oppe, dykker og masse mer. Det å hoppe ut i det kalde vannet gir meg virkelig et adrenalinkick.

4. Våkne opp til at sola skinner gjennom gardina og du kan føle varmen fra sola når du står ved vinduet! Da vet du at det kommer til å bli en fin dag:-)

5. Oppleve et nytt sted! Det kan være et nytt land, en by, en strand. Bare et å reise et nytt sted. I år blir det Malta og jeg klarer knapt å vente.

6. Det at jeg slipper å sjekke klokka så mye. Jeg kan faktisk stå opp når jeg vil og legge meg (nesten) når jeg vil. Jeg kan være med venner mye senere og jeg kan være spontan og finne på noe gøy. 

7. Når jeg endelig får litt brunfarge! Jeg smører meg alltid godt med solkrem og høy faktor så når jeg endelig begynner å se noen “tan lines” blir jeg utrolig glad. 

8. Det at det er lyst nesten hele tiden. Vet ikke hvorfor jeg liker det så godt men det føles som om dagene er mye lenger enn de er og jeg kan gjøre enda mer. 

9. Se den fine og flotte naturen. Blomster som springer ut, grønt gress og glitrende vann! 

10. Det siste punktet handler om mote. Selv om det er varmt kan man kle seg stilig. Jeg blir utrolig glad når antrekket er søtt og sommerlig. Den perfekte sommerkjolen eller den kule shortsen med hull. 

Det er noe av det som gjør meg glad eller jeg liker ved sommeren! Kjente du det igjen i noe av det jeg sa? Er det noe annet som gjør deg glad om sommeren?
Klem Jennie 

 

22 kommentarer
    1. Hei! Kjente meg igjen i masse av det du sa. Om sommeren syntes jeg det er kjempekoselig å dra på telturer og tilbringe dagene ute i det fine været. Foresten, syntes du har en utrolig koselig blogg!

    2. Jeg er helt enig i alle de tingene, sommeren er en fantastisk årstid som man burde nyte💖☀️ Håper du får en super sommer😘👌 Love u Jennie❣

    3. Åååååå❤️. Jeg er så UTROLIG glad i deg Jennie😍. Helt enig med ALLE de tingene☀️☀️☀️

    4. Jeg er helt enig i alt! De tingene gjør meg så glad spesielt motedelen💕🍉😂 Håper du får en super sommer🏊🏻🍉🍍🌺💗
      Klem Emma🌸

    5. I love all your 10 things too, very much. But I have one more thing in my list, I really like to work during the summer, like selling strawberries, being a cashier, working in farm and doing other jobs.

    6. Kjente meg igjen i mange av punktene, elsker spesielt å kunne ha på sommerklær igjen. Du burde forresten endre til 10 ting, istedet for 5 ting, tror du skrev feil, i første avsnitt?

    7. Hei Jennie Sofie
      Helt enig i alle punkt !👍🏼 jeg liker spesielt veldig godt tanken på at jeg kan finne frem sommerklærne og om morningen bare kan slenge på meg en shorts og en kul topp!😘
      Du er verdens beste blogger,, du er best Jennie Sofie😍❤️ Du er et av mine forbilder💕💕
      Klem Mille !

    8. Kjente meg igjen i det meste egentlig😊Mest motedelen👗Synes det å style antrekk er superkult😎Derfor synes jeg det er så kult at du har en sommerkolleksjon som er helt nydelig😍Kan du sette sammen noen flere antrekk fra kolleksjonen din som en inspirasjon? Det hadde vært veldig kult med litt inspirasjon fra en med så god stil💕

    9. Vil bare si ifra om at du har skrevet “5 punkt” i starten av innlegget. Er enig i punktene og fikk en glad og sommerlig følelse av å lese dem ☀️

    10. Hei Jennie! Jeg er helt enig i alt du skriver. Også lurte jeg på om det var gøy å være med i Jenter på NRK Super? Du var en helt utrolig skuespiller. Det var bare så gøy å se deg på TV i Jenter. Jeg mener at du er en sommerperson, stemmer dte? Du kan bare så utrolig mye om sommeren:) Jeg elsker det du gjør bare stå på! PS: Jeg elsker bloggen din.

    11. Kan du ikke lave en pak-med-mig til Malta?
      Skal selv rejse med EF til sommer, så kunne være fint at se, hvad du pakkede…
      -Er dansker, så håber du forstår det(:

    12. hei, dette er kanskje litt rart at jeg spør om, men hvem lagde wow by jennie sofie kolleksjonen? var det kinesiske arbeidere eller var det liksom norske eller noe annet fra eurpoa?

    13. Emmy: Hun er trukket for lenge siden og det har også vært lagt ut både på blogg og også under konkurransebildet på Instagram. Kan lønne seg å følge med, hahah 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg