JEG ER FORELSKA

Hei

I dag var jeg på Tekninsk Museum i sammen med klassen min. Det var utrolig gøy og det er alltid like spennende på være der. Etter turen ble jeg igjen i byen med Tuva, Ella og Elizabeth. Vi gikk på Starbucks og tittet rundt i butikker. På Starbucks bestilte vil alle en “Cool lime fresha” og den var utrolig forfriskende. Jeg bare elsket den! Vi snakket om ferien, morsomme ting vi kan finne på sammen og masse mer. Elsker å være sammen med vennen mine, snakke om ting bestevenner bare sier til hverandre og kose seg. 

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with a5 preset
 

I dag er det ikke håndballtrening, men om få minutter kommer Ella og Tuva til meg så skal vi ha egentrening ute. Det blir en flott avslutning på en kjempefin dag.

Ønsker du å se bilder for dagen, legg meg til på snap: @jenniesofiesnap

Klem Jennie

8 kommentarer

Siste innlegg