TRENGER MOTIVASJON

Hei

Beklager for at det ikke kom noe blogginnlegg i går. Jeg satt helt fra jeg kom hjem til sent på kvelden med en skriveoppgave jeg måtte levere inn i løpet av kvelden. I går hadde jeg også norsktentamen, så nå er jeg endelig ferdig med 4 av 4 tentamener. Dessverre er jeg ikke helt ferdig med prøver ennå, for i morgen har jeg i to stykker.

Etter i morgen vil jeg si at jeg offisielt har “fri”. Da er det ingen prøver (som jeg vet om) og vi har det egentlig ganske avslappende på skolen. Den siste tiden oppi alt skolearbeidet er det fint å finne motivasjon. Noe å glede seg til og vite at når arbeidet er ferdig er det snart sommerferie. For meg hjelper det å sjekke EF sin instagramkonto. De legger ut masse inspirasjonsbilder som virkelig motiverer meg. Det får meg til å tenke på Malta og hvor fint det kommer til å bli. Jeg har aldri vært på Malta før heller, så det blir utrolig spennende. 

Alle bildene er fra EF sin Instagram : @efnorge

Drømmer du om en språkreise kan du se/lese mer ved å trykke //HER og du kan også bestille en gratisbrosjyre. 

Har du mye skolearbeid igjen før skolen slutter?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Nei, har ingenting 🙂 hadde en stressende periode for noen uker siden med presentasjoner, men er ferdig nå. Og alle tentamnene var jeg ferdig med i april 💛 For tiden nå gjør vi ingenting på skolen egentlig, vi ser bare film, får fri eller gjør andre ting hehe

    2. det er så digg for meg! Den siste måneden har vi hatt PRYO uke, øvd til revy+ 4 vanlige “slappe” skoledager, og neste uke er bare kos. I tillegg skal jeg på språkreise til Malta også, så det er sykt digg😅😶🍉

    3. Har Overgangs prøve i mAtte som blir Sendt til ungdommskolen… Og hel års prøve i matte så er jeg ferdig!! Vi skal til NRK studio, ha fotball kamp mellom : 5, 6 , 7 og lærerene hvis vi vinner. Vi har vunnet kanon ballturneringen og Bolla talent show

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg