VIDEO PÅ BLOGGEN I DAG!

Hei

Da er endelig videoen der Ella og jeg tester godteri klar. Jeg hadde helt glemt den og fikk skikkelig dårlig samvittighet siden jeg lovet dere at den skulle komme. Jeg stod derfor opp litt tidligere i dag og redigerte hele videoen veldig effektivt på ca en time. Del 2 vil jeg ikke love når kommer. Ella og jeg må finne en tid vi kan filme den, og det er litt vanskelig siden vi har så mye skolearbeid denne uka. Sist gang vi filma skjedde det en feil så vi kunne ikke bruke den del 2 videoen vi filma. Har derfor skaffet meg nytt godteri og vi skal gjøre det hele på nytt. 

Her er i hvert fall del 1 og jeg håper dere liker den!

 

Har du smakt noe av godteriet vi testet?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Så bra video!!💕 Lykke til med skolearbeidet denne uka!💕
      PS: jeg elsker kolleksjonen din på wow!👗🕶👟

    2. Nei aldri, men jeg har aldri vært i England før da😅😊 Det er så snilt av deg og gjøre sånt for oss leserne dine, at du liksom får dårlig samvittighet av det😘❤️ Du er et helt fantastisk menneske og du betyr så mye for meg!!💖😻 Love u Jennie❣

    3. Hei! Tidligere har du sagt at du bare kunne spise spesielle typer godteri, fordi det var noe i vanlig godteri som du ikke tålte. Har det gått over nå? Eller er det noen andre grunner for at du kan spise vanlig godteri nå/måtte spise enkelte typer godteri før?😊

    4. Jeg har ikke smakt noe av godteriet men har veldig lyst til å smake alt sammen😊
      Hilsen din største fan💞
      P.S jeg har fulgt med på deg helt siden du begynte å blogge😃husker ikke hvor mange år det er siden
      Har dessverre ikke mulighet til å komme på kolleksjonene dine jeg bor 8 timer fra Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg