Jeg er KU

Hei

Da har jeg kommet hjem i fra byen etter et helt fantastisk meetup på Oslo City med WOW og EF. Da jeg kom dit var det pyntet med ballonger, det var kule plakater og en blitzbox. Blitzboxen var nok min favoritt av det hele! Jeg fikk tatt utrolig mange kule bilder og hilst på mange supersøte og snille mennesker. Flere deltok i konkurransen til EF og WOW der du kan vinne en språkreise til sommer 2017 med din bestevenn. Du kan lese mer om konkurransen på wow og ef sine instagramkontoer: @wowandme og @efnorge. Det er også en konkurranse hvor man kan vinne et gavekort fra EF på kr 5000,- om du deler ditt bilde fra eventet med #wowlovesef (se forklaring nederst i blogginnlegget 🙂


 

Du kan se flere bilder fra dagen på EF og min sin snap: @efnorge og @jenniesofiesnap og @wowandme

Håper alle dere som var der hadde det like gøy som meg. Kanskje det blir flere meetups i fremtiden. Hvor ville du helst at jeg skulle hatt en meetup?

Klem Jennie

 

27 kommentarer
    1. Stavanger❤️er det gavekortet bare for de som møtte deg? Og hvor skal du reise til neste år tror du?😋💖

    2. Jeg var der å tok bilde med deg jeg var hun jenta med deg og meg som holt en tromme når vi tok bilde😊

    3. Dumt jeg ikke kunne komme i dag:( men vi ses sikkert om ikke alt får lenge😊 Ønsker du kunne har MEET up ved strømmen eller Lillestrøm som er litt nermere ❤️

    4. Var gøy å møte deg i dag <3 Flere meetups i Oslo er veldig greit, men kanskje i en park eller noe istedenfor i en butikk😊

    5. Hvorfor er overskriften ^^Jeg er ku^^
      Når det ikke beskriver noe i setningen som handler om det?
      eller vil du bare at man skal lese inlegget eller?
      – det ville ha hvert bedre vis overskriften beskrivte inlegget jeg er forvirret!
      er ikke slem elsker bloggen din unnskyld vis du blir lei deg<3

    6. Tusenfryd! Det ville vært sååå kult å f.eks å vinne en dag med deg på Tusenfryd! 😊 eller om du kunne hatt en meetup der eller no.❤️ Loveu Jennie😘

    7. Kan du plizz ha det i Oslo igjen, jeg skulle komme men misforsto og trodde det varte fra: 16-18😁 Vil så gjerne komne

    8. Fantastisk dag i hele mitt liv<33 Klarer bare ikke slutte å tenke på at du husket navnet mitt og klemte meg! Jeg liker deg bare mer og mer for hver dag som går. Du er mitt store forbilde. Og ingen andre kan ta plassen din✨

    9. Dumt at jeg ikke fikk møte deg jeg var på Oslo city men litt sent da var ikke du der håper det er neste gang også på Oslo city eller metro eller strømmen

    10. Plis ha en meetup i Arendal, Grimstad eller i Kristiansand.. Du har veldig mange fans her også❤️ Det er dumt at det bare er i Oslo og på Oslo city.. Det tar veldig lang tid for oss å komme dit.. Så plis kom ned til Arendal eller et sted på Sørlandet☀&#65039

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg