“OUTFITTEN DIN ER SYKT TUMBLR”

Hei

I dag startet dagen med at jeg faktisk tok noen kjappe bilder ute foran huset, før jeg dro på skolen. Min kjære søster var så snill og knipset noen bilder av “dagens antrekk” før jeg løp av sted til skolebussen. Den bussen var det også veldig viktig at jeg rakk fordi jeg hadde nynorsktentamen i dag. Litt kjipt å være inne når været er så fint, men med en gang vi fikk lov til å dra og jeg var ferdig med prøven så tok jeg bussen hjem. Jeg pakket strandbaggen og tok en tur ned på stranda med flere venner. Blant annet Tuva og Ella. Vi fikk kost oss i varmen og bada masse. En utrolig fin dag!

Fikk flere fine kommentarer på IG om antrekket mitt, og det gjorde meg utrolig glad. Tenkte derfor jeg kunne legge ut antrekket og skrive hvor plaggene er fra:-)


Solbriller- Bik Bok

Kjole- River Island

Jakke- WOW

Sko- Vans 

Dette er andre gangen jeg bader i sjøen i Norge i år?

Er det saltvann eller ferskvann der du pleier å bade?

Klem Jennie

 

16 kommentarer
    1. Yeah, your outfit is very cool, I wrote to IG too, looooove it💞 Yes, it was so sunny and cool day☀ In Estonia we have seawater, pretty saltie. But near my hometown we have a freshwater lake, we call it Kalijärv (in English it is Kvass lake). It is very cozy place, there are forest around and two bridges on the lake.

    2. Hei, kjempe fint antrekk! Jeg bare lurte på en ting: Når kommer den tester godteri videoen? Gleder meg sann til den 😉

    3. Når jeg var på Tusenfryd på Søndag så jeg Tuva!! Så hun når vi skulle ta Spaceshoot, begynte å snakke med henne så sa jeg: er ikke du vennen til Jennie Sofie? Viste jo selvfølgelig det for jeg kjennte hun igjen, men det var så koselig å snakke med henne!!!! Skulle ønske jeg var bestevennen hennes! Hahah<33

    4. Jeg har også bare bada to ganger!
      Her jeg bor er det både ferskvann og saltvann, men jeg liker best å bade i ferskvann fordi jeg hater brennmaneter, krabber, tang og slike ting, hahaha 🙂

    5. Der jeg bader er det ferskvann💦😊 Jeg var også på stranda i dag sammen med venner og badet og det var så godt og avkjølende👍😅🏊 Det antrekket var såååååå fiiinnnt!!!😍😘 Bare elsker den kjolen og solbrillene passet deg perfekt😻💖😀 Love u Jennie❣

    6. Jeg bruker å bade i ferskvann😀 Antrekket ditt var super fint! Jeg elsker bloggen din. Har vært fast leser i 2-3
      år ca. Er helt hekta av bloggen din (og wow- kolleksjonen)😂 Ilu❤️

    7. Jeg bada idag og igår og forrige gang det var fint vær på breivoll, jeg tror kanskje du vet hvor det er fordi du bor 10 min unna tror jeg👍🏽 men håper på svar på dette spørsmålet:
      -vet du hvor Breivoll er i så fall har du vært der??
      Klem😘

    8. Hadde også tentamen igår, sykt at dere går sånn kledd på tentamen! På min skole går ALLE med Kosebukse og store gensere

    9. Jeg bader vanligvis i ferskvann, men det er når jeg er på stranden på hytten er det saltvann.🏊🏻
      Klem Emma🍍🍉🍦

    10. Det er saltvann der jeg bruker å være. Haha jeg var så flink idag, jeg svømte på litt grundt vann så jeg klarte å kutte meg på et skjell så jeg måtte ta turen til sykehuset å sy 2 sting…😂

    11. hei jennie sofie du har en veldig bra blogg hadde betydd veldig mye om noen begynte å lese bloggen min: mittlivsomme.blogg.no den er ny og jeg skiver om ting ungdommer sliter med å hvordan man skal komme seg gjennom det:)

    12. Jeg badet idag, haha. Veldig fint antrekk, du gjør klærne så fine! Ferskvann er det jeg liker best😋

    13. HEI!
      Hva tar du bildene dine med? Vist det er kamera, hva slags kamera er det?
      Og hvordan redigerer du bildene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg