TIPS!

//link til egen kolleksjon

Hei!

Jeg tror ikke at jeg er den eneste som har hørt at det skal bli varmt til uka. Yeahhhhhhhhhh! Her jeg bor skal det bli opp til 26 varmegraser og endelig kan jeg få brukt litt mer av klærne fra kolleksjonen min. Utrolig glad jeg lagde en kolleksjon der det er lett å “mikse og matche” plagg. Satte derfor sammen 4 antrekk jeg synes er kule på hver sin måte. 

Dette er et antrekk du både kan ha skjørt og shorts til! Begge deler ser veldig sporty ut og passer fint til skole spør du meg.

Liker dette antrekket også utrolig godt. Topper med bare skuldre er utrolig populært og jeg digger det. Solbrillene er ” prikken over i-en” i dette antrekket. 


 


Gå litt crazy med denne kule kaftanen. Dette antrekket er fint til sommer fest!


Denne veska passer til de fleste antrekkene. Synes den er superkul. Fin å ha med til byen 🙂

 

Om du vil ta en nærmere titt på plaggene i kolleksjonen kan du trykke //HER og du kommer direkte til WOW sin nettside. #wowbyjenniesofie

Hvilket antrekk likte du best?

Klem Jennie

19 kommentarer
    1. Har du alle klærne fra kolleksjonen hjemme? Altså har du den gråe cardiganen? Syns den var utrolig fin, har den på nå<3

    2. Jeg tror jeg likte “sporty in blue” best!👌😘😊 Jeg liker blå veldig godt og det antrekket var veldig meg😍✨ Du har gjort en utrolig jobb med kolleksjonene din og den ble utrolig fin!😻💖 Love u Jennie❣

    3. Likte best “sporty in blue” og “pop of color” fordi jeg har de klærne som er på bildene☺️ Men alle var jo fine da👍

    4. Woop, it is so true that your collection is very mixable, I have made so many outfits with things of your collection. And I have imagined so often of myself wearing them in different places😋 My favorit is “SPORTY IN BLUE”, I love your logo❤ So great news that it is going to be very warm in Norway, in my home too. Enjoy☀☀

    5. Jeg synes at alle antrekkene var kjempefine😍 Hvor lenge kommer kolleksjonen din til å være tilgjengelig på wow?

    6. Hei lurte på om du skulle blogge om meet up 4. Juni?? Har så lyst til og komme men må vite mer om det!! ☺️

    7. Den første, har faktisk det øverste plagget , men ikke det skjørtet men jeg har det hvite og blå skjørte som er stripete!😊har nesten alt fra kolleksjonene din, jeg har kanskje ikke ca 7 plagg/ ting😂😅

    8. Hei Jennie❤️ Jeg leser bloggen din hver dag og digger YouTube kanalen dinn. Videone dine er de beste!! Så, Jeg vet at du har veldig mye å gjøre: Tentamen, komirmasjon or det med
      RDMA. Men jeg hadde blitt såååå glad hvis du kom med flere videoer!❤️ Det betyr verden for meg om du svarer!! Hilsen En av fine største fans Celina!!
      PS: Digger kolleksjonen din var på wow dagen før den kom ut!😱😫😭 ! Håper du kan ha et meetup på sanvika storsenter

    9. Hei Jennie❤️ Jeg leser bloggen din hver dag og digger YouTube kanalen dinn. Videone dine er de beste!! Så, Jeg vet at du har veldig mye å gjøre: Tentamen, komirmasjon or det med
      RDMA. Men jeg hadde blitt såååå glad hvis du kom med flere videoer!❤️ Det betyr verden for meg om du svarer!! Hilsen En av fine største fans Celina!!
      PS: Digger kolleksjonen din var på wow dagen før den kom ut!😱😫😭 ! Håper du kan ha et meetup på sanvika storsenter!!!! Og forresten likte best sporty in blue!

    10. Jeg likte best nr.1 og nr.3 <3 PS: Jeg ELSKER klærne dine fra WOW! Har bare lyst til å kjøpe ALT! Det er så fint!<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg