TESTEN ER FULLFØRT!

Hei

Nå har jeg endelig tatt EF-testen og Tuva også. Som jeg blogget om sist gang jeg reiste på språkreise, så måtte Ella og jeg ta en test for å se hvilket nivå vi ligger på i engelsk. Vi skal jo få en klasse der man skal være på ca samme nivå som de andre. Testen gikk veldig fint og jeg er gleder meg masse til å møte klassekameratene mine. Vi nærmer oss reisen, dag for dag og vi er superspente. Bare det å få reise til syden med sin bestevenn er jo en drøm som går i oppfyllelse. Dette er også den første skikkelig reisen jeg har med Tuva. Nå er det bare å få fiksa de siste tingene og pakke. Jeg har allerede begynt å planlegge antrekk i hodet. He he he!

Tuva og jeg planlegger også å overnatte i dag så om du vil se hva i har gjort i dag og hva vi skal gjøre, følg gjerne med på snappen min: @Jenniesofiesnap <3


 

Følger du meg på snap?

Klem Jennie

23 kommentarer

Siste innlegg