MEET & GREET

Hei

//Samarbeid

Noen av dere som har fått med dere kampanjen WOW og EF har i sammen? Jeg fortalte en god del om den på @efnorge sin snapchatbruker da jeg hadde “take over”  av ders snapchatbruker 26 mai. 

Kampanjen til WOW og EF #wowlovesef er i fra 26 mai til 8 juni og går ut på at du må innom en av de 33 WOW butikkene i Norge og spørre om konkurransen der. Premien er en språkreise i 2 uker for deg og din bestevenn sommeren 2017. Det er jo en utrolig kul premie.

Jeg var jo med EF på språkreise til Brighton i sammen med Ella i fjor sommer. Det er en egen kategori her på bloggen som heter “SPRÅKREISE” og der får du mer info og kan lese om hvordan jeg hadde det. Det er til og med noen spørsmålsrunder på min Youtube-kanal. Du kommer til den ved å trykke //HER

4 juni vil jeg også være i WOW butikken på Oslo City fra klokken 12 .00 – 14.00, der vil det skje mye kult. Jeg svarer på dine spørsmål om min språkreise og det blir Blitzbox i butikken, goodiebags, snacks  og konkurranser hvor du kan vinne gavekort. Det lønner seg å følge med på @wowandme og @efnorge på instagram der er det også informasjon. 

Håper på å se deg der:-D


 

Ville du helst reist på språkreise til en storby eller et varmere land?

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Begge deler egentlig😊 Jeg elsker jo bylivet og shoppe og sånt, men er også utrolig glad i og sole meg og bade😍✨☀️ Så et midt i mellom sted hadde passet meg perfekt👌😘 Love u Jennie❣

    2. Fine bilder og lekre fletter 🙂 Jeg prøvde faktisk på sånne fletter i kveld, men fikk det ikke til. Klarer bare å lage sånn i en flettehestehale. Ønsker deg en kjempefin kveld videre!

    3. Et varmere strøk,fordi det er veldig lenge siden jeg har vært i Kreta eller Spania foreksempel.👌🏼💚

    4. jeg ville vagt storby!!!
      forresten ville jeg bare si at du er syyyyyyykt pen og du har syyyyykt kul kolleksjon, og jeg har syyyykt lyst på noe av det men jeg må spare litt først……
      PS: ELSKER BLOGGEN DIN!!!!

    5. Ååhh… Det skulle vært den helga som var, for da var jeg i Olso! Kommer fra Stavanger. PS: elske bloggen din Jennie😍😘

    6. neiiii 🙁 jeg får ikke kommer pga jeg skal ha konsert med koret akuratt den dagen ;( men håper det ikke er så lenge til vi ses igjen 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg