PALMER, SOL OG VARME

//annonselink

Hei

Nå sitter jeg og øver til mattetentamen jeg har på torsdag. Vi har lært en del nye ting i år, som det er viktig at jeg får repetert. Helt ærlig er det mattetentamen jeg gruer meg mest til. Norsk og engelsk tentamen er egentlig ikke så skummelt. I engelsk og norsk pleier vi å få skrive oppgave, som det faktisk er ganske gøy å skrive. Hehe! Matte er derimot litt annerledes.

Jeg gleder meg masse til alle prøver er ferdig og jeg kan begynne å glede meg til sommeren. Reiser ikke lenge etter at skolen slutter og jeg må vite hva jeg skal ha med meg til Malta. Jeg og Tuva sjekker nedtellingen hver dag og det føles ikke lengde siden det stod 200 dager. Tiden går fort oppi alt som skjer for tiden. T-skjorta jeg har på på bildene under blir selvsagt med i kofferten min til Malta, den er en av mine favoritter med den søte palmelommen på brystet og også solbrillene. Begge er i fra kolleksjonen min med wow #wowbyjenniesofie  #wowlovesef 

Drømmer du om en språkreise kan du se/lese mer ved å trykke //HER og du kan bestille en gratisbrosjyre. 

Kjenner virkelig at det blir godt med varme og sol. Noe av det jeg egentlig gleder meg mest til er bare det å oppleve et nytt sted med noen jeg er glad i. I fjor fikk jeg oppleve Brighton med Ella og nå Malta med Tuva. 

På torsdag kommer jeg forresten med noen spennende nyheter 😉 

Hvis du skulle reist et sted med en du er glad i, hvor ville du reist og hvem ville du reist med?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Åååå! Du er så perfekt, meg og kusinen min skal til MALTA med EF.no neste år! Vi gleder oss såååå, kan du være så snill å ha spørsmålsrunde og si hvordan alt er der, hvilken butikker som var der og alt! :)) hadde vært så takknemlige! Klem Emilie.

    2. Skal på språkreise neste år med bestevennina mi, gleder meg sååå mye<3 og i høst skal vi to til London på Selena Gomez konserten, vi var på den i Oslo i 2013 også, gleder meg<3

    3. Du er såååå pen,vaker,snill,flink i alt,kul,morsom.Du er idolet mitt ellllsker bloggen din❤️PS: moren min kjøpte de brillene fra kolleksjonen din til seg slev😊😊Jeg bruker moren min sin e-post for jeg har ikke en egen enda er det greit??

    4. Jeg vet ikke hvor jeg ville dratt men jeg vet at det blir med min bestevenn Maria😘💗
      Det er så mange steder jeg vil dra og oppleve så jeg er veldig usikker, kanskje Malta siden der er det jo delfinbading🏊🏻🐬🍍💕
      Klem Emma💗🌺

    5. Hei jeg lurte på om det var noe aldersgrense eller om det kostet penger å dra språkreise<3PS.du kledde virkelig de solbrillene

    6. Jeg ville kanskje reist til Tokyo sammen med venninna mi. Når du designer en kolleksjon, er det slik at du får alle plaggene du designer da, eller kjøper du noen av dem selv??

    7. Hey again!
      I would so loved to travel with EF, but as I know it isn’t possible in Estonia. But I can’t get over Norway, so my dreamtrip would be to Norway. I would love to travel with my sister Marlen and our very dear friend Leeni. I so would love to practice language too.
      Sunny tomorrow to you☀ Your collection is so fantastic, love it❤

    8. Liker den nye kolleksjonen din kjempegodt! Det er ikke WOW her hvor jeg bor, men mamma reiste til nærmeste WOW-butikk og fikk handlet masse fra kolleksjonen din. Jeg håper du lager flere senere, for du er en veldig god designer 😚 Om jeg skulle reist til et sted jeg drømmer om å reise til, skulle det vært Brasil. Jeg og bestevenninna mi har planer om å reise dit en gang, så henne ville jeg garantert tatt med! Du er en fantastisk person, og et av mine forbilder. Har til og med skrevet ned dato og klokkeslett for RDMA i kalenderen min, fordi jeg elsker Disney og fordi jeg gleder meg til du skal være programleder😄 Jeg håper du kommer til å fortsette å blogge lenge, for jeg sjekker den daglig og koser meg alltid med å lese blogginnleggene dine. Håper du lager flere videoer også snart, jeg likte blant annet veldig godt pakkevideonene dine☺️ Klem Frida💜

    9. En som heter Annika eller med en som heter Alva, vet ikke helt! Men jeg lurer på noe? Hva tok du som valgfag??❤️❤️❤️❤️❤️

    10. Jeg ville valgt å reise med min aller beste venn i hele verden 😜 (fordi hun er fantastisk støttende person som fortjener det 👏 😊) til florida 💚 kanskje, er ikke helt sikkert finnes så masse fantastiske plasser man kan velge mellom ☺ ELSKER BLOGGEN DIN 😍👍😘 lykke til på tentamen ❤

    11. hei, jeg ville dratt til usa et sted. har du prøvd appen tailored message? den er sånn at man kan spare opp ppoeng å så kan man få gratis kylie lip kit foreksepel. også kan man være med i konkoranser der man kan vinne selena gomes konset billeter å masse annet. å vis du skriver inn koden 08c11x3 får du 100 poeng. elsker bloggen din. du er såå pen

    12. Jeg ville reist til Malta og det med deg!!☀️💖 Jeg elsker deg Jennie, du er en så fantastisk, sprudlende person som sprer så mye glede rundt deg og igjennom bloggen din!!❤️😍😊 Aldri slutt og blogge, her om dagen mistet vi internettet i noen dager og jeg gråt fordi jeg ikke fikk lese bloggen din!!😢😘😚 Du betyr så mye for meg💞✨ Love u Jennie❣

    13. Ville dratt til Tokyo i Japan. Det virker som et veldig kult sted. Og det er ikke så mange som drar på ferie dit, haha. Ville tatt med meg min fantiske bestevenn Kornelija<3

    14. Jeg er såååå stor fen av deg 😀😀😀😀 og hvil møte deg en gang jeg hadde dlit så glad for og møte deg😱😱😱😀😀. Du er døts KUL🐵🐵🐵 jeg syntes du har en kul yutubekanal og instakonto.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg