MISTET NESTEN PUSTEN….

//egen kolleksjon

Hei!

For det første……ÆHHHHHHHHHH! I går hadde jeg lansering av min andre kolleksjon på Oslo City og det var helt fantastisk. Tusen hjertelig takk til alle som kom og tok bilde, kjøpte noe i kolleksjonen og snakket med meg. Jeg hadde en helt fantastisk kveld. Var så utrolig nervøs da jeg var på vei ned til butikken fordi jeg kunne se hvor mange som faktisk var der. Det stod noen på utsiden av butikken også liksom!! Jeg begynte med å holde en liten “tale” om jeg kan kalle det for det, der jeg ønsket alle velkommen og håpet de ville like klærne. I mens alle kastet seg over klærne, gikk jeg over til fotoveggen det det allerede stod flere som ønsket å ta bilde. Alle sammen var så utrolig søte og hyggelige. Det var flere jeg kjente igjen fra forrige lansering også, så det var veldig morsomt. 

Jeg så flere kjøpe klærne og ble utrolig glad da jeg så de tok det på med EN GANG! Alle sammen så utrolig fine ut i klærene og liker at flere i forskjellige aldere kunne like det samme. Jeg fikk også masse tid til å snakke med de som kom bort. Kan nesten si jeg hadde en liten spørsmålsrunde der flere spurte meg spørsmål. Jeg turna i butikken også! Haha! Ja du hørte riktig. Det var en jente der som gikk på tur og hun viste litt hva hun kunne, og jeg viste hva jeg kunne.

( Om du ønsker å se meg turne, sjekk sappen til WOW som heter @wowandme. Videoene vil ikke ligge der så mye lenger, så fort deg og se)

I hvert fall hadde jeg det fantastisk og det var takket være alle som kom å tok bilde, kjøpte noe, bare stilte opp, de som jeg jobber med i wow og familien min! Kvelden var helt topp og jeg kan ikke beskrive hvor morsomt jeg hadde det!

Jeg kommer ikke til å dele alle bildene fra kvelden i dag, men noen. Det er så utrolig mange, så jeg kommer helt sikker til å lage et innlegg til. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

 

For å se plaggene fra kolleksjonen er de bare å trykke //HER, og du kommer inn på siden. Har du kjøpt noen klær fra kolleksjonen ennå. Skal du?

Klem Jennie

37 kommentarer
    1. Ja jeg var der og jeg kjøpte 6 ting fra kolleksjonen din og to ting som ikke var I kolleksjonen din! det står mer om dette I den siste kommentaren min I det andre innlegget ditt på bloggen din! Håper du svarer på kommentaren på det andre innlegget

    2. DET VAR MIN BESTE TORSDAG I HELE MITT LIV JENNIE SOFIE<3
      Jeg var der, og hadde det mega gøy:)
      den "spørsmålsrunden" som du kalte det, jeg var med i den.
      Håper du kommer med ENDA 1000000 koleksjoner til.....
      Jeg kjøpte et topp og en lang "genser" på en måte.
      Jeg og 2 andre fikk låv til å ta bilde med deg av telefonen din.
      Vi synes det hadde været kult om du kunne ha lagt ut det bildet.
      Jeg hadde på meg en folow you t-sjorte, fra din kolleksjon i fjor. (den var hvit)
      I<3 YOU

    3. Jeg kjøpte to klesplagg på torsdag! Er så fornøyd! Ville kjøpe hele kolleksjonen! Hahah <3 Du er så flink til alt du gjør!

    4. Jeg har kjøpt 2 ting fra kolleksjonen din (Den “blåe” med striper) & (Den gråe toppen med kryss forran) elsker kolleksjonen & den e så meg 😽😽Elsker deg

    5. Kjøpte to klesplagg på torsdag 😉 Er såå fornøyd! Ville kjøpe hele kolleksjonen! Hahah! <3 Du er så flink til alt du gjør!

    6. Hei jeg var på kolleksjonen din og det var en av de beste dagene jeg har hatt. Jeg kjøpte noen plagg av kolleksjonen og har allerede forelsket meg i dem. Jeg har også autografen din på telefonen min, noe som jeg syntes er kjempekult. Jeg syntes d var veldig snill og håper vi ses igjen. Klem fra en av din største fan 😘

    7. Hei jennie! Jeg har såååååååå lyst til å bli akkurat som ! Altså blogger, modell, designer og youtuberen! Men for å oppnå dette må jeg jo starte et sted så jeg tenkte å prøve å bli modell for kles butikker men jeg vet ikke hvordan man kan bli det. Så jeg tipper du vet det du som er det. Så kan du fortelle meg hvordan hvordan man kan bli det?
      blir veldig glad for svar!
      det var kjempe koselig å møte deg på torsdag! Jeg hadde krøllete hår og hestehale også hadde jeg på en rosa topp med blånder fra vår kolleksjonen på wow ikke din men den andre. Husker du meg?
      men jeg blir veldig glad for svar på den modell greia.
      jeg elsker deg mer enn noe annet!
      Du er den beste jenta I verden! Hvis det blir veldig varmt I dag skal jeg bare bruke ting fra kolleksjonen din!
      Super mange klemmer fra Nathalie
      jeg hadde tenkt til å lage et kort til deg men jeg rakk det ikke.😢

    8. Har du ALLE klærene fra kolleksjonen?PS:jeg har kjøpt masse klær fra kolleksjonen😀Å moren min kjøpte di solbrillene fra kolleksjonen din til seg selv😂😂moren min synes de var så fine

    9. Gratulerer med at lanseringen vsr vellykket 😀
      Jeg bare lurte på en ting. Er det du som får pengene for klærne som blir solgt ?
      Hilsen Sofie

    10. Det var mega gøy!! Jeg var der sammen med Greta. Og jeg og min bestevenn, ga deg et brev, har du lest det? <3

    11. I saw from Snapchat and Instagram that your Big Event was very sweet and emotional in very best way. Also I looked WOW webside, your whole collection is so inspriring and beautiful, would love to own many thing from WOW by Jennie Sofie 2016💖💖 Most I love this long black dress, cap and dark blue skirt😘😘😘 You are so great, hug☀

    12. Jeg heter Tale😂💖ja, jeg har kjøpt klær fra kolleksjonen din nå og fra den andre, første klesplagg fra den første kolleksjonen din kjøpte jeg det blå skjørtet som hadde sånne blomster på seg, og denne gangen kjøpte jeg den blå capsen, den blå-hvite stripete T-shorten og det sommer antrekket✨✨✨jeg bare elsker det jeg har kjøpt!!!det var veldig morsomt og slitsomt når jeg dro til wow butikken med 2 venner, siden jeg trodde hele tiden at hvis jeg var en av de 50 på wow så ville jeg få et gavekort på 200kr og være med i trekningen av et gavekort på 1000kr, men når jeg kom frem så fant jeg ut at det bare var i Oslo city😂siden jeg hadde misforstått, og da hadde jeg allerede dratt med meg mine venner og fått dem til å løpe til wow med meg, fordi jeg ville så gjerne være en av de 50!!!😋😅så sånn var min dag🌟✌️

    13. Hei❤️ Du har jo linket til wow sin nettside, der vi kan se koleksjonen din. Er de alle de forskjellige klærne fra koleksjonen din som vi ser på wow nettsiden ?? 😊
      Jeg bor 2 og en halv time unna nærmeste wow butikk. Jeg sitter nesten å gråter, fordi jeg vet ikke om jeg kommer til å få tak i noen av klærne dine fordi jeg kommer meg ikke dit før en stund å da er de kanskje utsolgt 😭😭
      Elsker deg, du er ubeskrivelig ❤️ 😍😍
      Klem Sigrid <3

    14. Hvist man skal sende deg “fan post”, kan man gjøre de på Mail også eller bare i brev til postboksen din ?❤️❤️ Hvist det går å sende på Mail, opner du den da ? 😊
      Håper på svar 😘👑

    15. Jeg eeeeelsker kolleksjonene dine, skal på wow på mandag😍 Har spart penger helt siden du sa at du skulle ha en til kolleksjon slik at jeg skulle ha nok penger til klærne i kolleksjonen din😍

    16. jeg vet ikke om du husker meg men det er jeg som lagde deg et brev ( et litt stort ) likte du den?

    17. Jeg var ikke der siden jeg bor i Bergen, men jeg dro på fredag på wow på Åsane senter og kjøpte noen plagg derifra, er sykt førnøyd! Det var så mange fine plagg, og jeg prøvde så og si nesten hele kolleksjonen din😂❤️Det var ganske kaos på prøverommet for og si det sånn😂😘Jeg endte opp med 6 eller 7 plagg tror jeg, for noen plagg passet ikke og noen kledde vel du mye bedre enn meg😂Men alle plagene var fine! Jeg måtte legge fra meg noe jeg egentlig likte veldig godt siden jeg måtte betale egne bursdagspenger for de meste av klærne. Jeg kjøpte omtrent bare mørkeblå plagg, siden jeg liker mørkeblå og fordi jeg kler det veldig godt😂💙Jeg kjøpte:
      Capsen
      Den mørkeblå “tøyshortsen”
      Den vite “skuldertoppen” eller hva jeg nå skal kalle den😂
      Den mørkeblå stripete t-skjorten
      Den mønstrede blå cardigenen
      Den blå bagen/vesken
      Jeg ville selfølgelig kjøpe mer, men det ble 1204 kr, og jeg tenkte at det fikk holde😂Og ja, du trengte vel ikke å vite hva jeg kjøpte og alt det der, men ville bare skrive det😂😘Jeg betalte 1000 av egne penger og mamma betalte 204 for meg. Så da var jeg 1000 kroner fattigere!😂😂❤️Men det var såååå verdt det, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg brukte de bursdagspengene.
      Nå ble denne kommentaren kanskje litt lang, hahahha😂Så ha en fin dag Jennie Sofie, og en fin konfirmasjon (tror det er i dag du skal konfirmere deg😂)
      Klem fra fan #1❤️❤️😍🙀

    18. Kunne ikke du ha laget et innleg der du legger ut noen av bildene som folk har Tagget #wowbyjenniesofie med?😁😆💜

    19. Hei, jeg har et spørsmål, men først må jeg si at jeg elsker alle klærene dine!! Men jeg har sett deg i disse klærene dine før de har kommet ut, så da lurte jeg på om du får et av alle de forskjellige klærene dine gratis? LIksom får du hele koleksjonen din før de andre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg