MINNER OM!

Hei

I dag tenkte jeg å minne om lanseringen min i morgen på Oslo City fra klokken 18-20! Har blogget om det tidligere men følte jeg måtte gjøre det en gang til, dagen før dagen. Jeg er utrolig spent og håper selvfølgelig at det kommer mange. I fjor var det faktisk ikke nok plass i butikken til alle, så noen måtte vente utenfor. Denne kolleksjonen er jo også en sommer kolleksjon med maaaaaange forskjellige plagg det er lett å “mikse og matche” med. Kolleksjonen er også veldig meg.  Den består av plagg i veldig enkle farge som svart og hvit men også andre super kule plagg i stilige mønstre. Jeg er sikker på at alle kunne funnet seg noe der. Jeg anbefaler dere å ta en titt på innlegget mitt fra i går med enkelte av plaggene og se om det er noe du liker. Ut i fra fjorårets erfaringer så var det noe som ble utsolgt veldig fort. 

Ellers i dag har jeg vært på skolen og gjort lekser helt siden jeg kom hjem. Jeg tuller faktisk ikke. Jeg har to prøver i morgen og en på fredag. Får jo ikke så mye tid i morgen til å øve heller siden jeg skal til byen, så det meste må gjøres nå! Jeg tok meg også tid til å signere noen 100 autografkort. I fjor tok det ganske lang tid å signere der så ta heller med en del kort og deler ut de<3

DE FORSKJELLIGE SIGNATURKORTENE:-D

Processed with VSCO with hb1 preset
 

Kommer du i morgen?

Klem Jennie

32 kommentarer
    1. Ja selvfølgelig kommer jeg <3 men jeg tror ikke jeg får kjøpt noe da pga det er får små stl men jeg må jo komme får å møte deg da<3 var utrolig koselig sist så det blir sikkert like koselig nå også 🙂 <3

    2. Kommer kolleksjonen ut på nettsidene i dag? Og kommer den til wow butikker ellers i landet samme dag?😅😬 forresten kolleksjonen din er helt fantastisk💛☀️

    3. Du skrev “gårsdagens”? Du mener kanskje dagen før der igjen? For du la ikke ut bildene på 17.mai….

    4. Hei jeg får dessverre ikke kommet på lanseringen men kommer plaggene til å bli lagt utbfor salg på wow.no?

    5. Jeg kommer kanskje! Syns det var litt sent fra kl seks til åtte..jaja kanakje jeg kommer. Har lyst til å gi deg tegnigene som jeg har tegnet av deg<3

    6. Hvor fikk du naked pallettet fra? Fra hvem og hvilken butikk? Eller var det spons? (Som resten av sminken din) Please svar❤️ Spurt maaaange ganger!
      Kos deg i mrg! :))

    7. Ja! Men jeg lurer på om kolleksjonen kommer ut på wow sine hjemmesider før i morgen? Sånn at vi kan se litt hvor mye det koster og sånn

    8. Ikke til Oslo, (selvom jeg ønsker å møte deg) jaja😊jeg skal i hvertfall dra til wow i morgen med venner her i Stavanger😝😋gleder meg suuuuuuuper mye🎈🎊💖

    9. Hei Jennie. Jeg kommer i morgen og jeg gleder meg enormt. Jeg virkelig elsker deg og jeg leser bloggen din hver dag. Du inspirerer meg veldig. Og en dag skal jeg også bli blogger akkurat som deg. Du er mitt forbildet. Gleder meg til i morgen😍😘

    10. Azize: Det måtte nesten bli den tiden, ettersom foreldre må rekke å komme seg hjem fra jobb om de skal være med til Oslo og mange har litt reisevei etter skolen også. Klem

    11. Nei, jeg kan ikke komme🙁🙁🙁 men jeg skal uansett kjøpe klærne i en butikk nærmere meg i morgen, det gleder jeg meg til☺️😊

    12. Good luck for tomorrow, you are so good❤ Have a sunny day and fantastic evening, much fun☀ You know that I would love to come, when your collection nr.3 comes, I promise I will be there😊😊 PS. Very cool cards, creative ones💖💎

    13. Jeg bor i Kristiansand så jeg kan ikke, pappa har leilighet i Oslo så vi skulle egentlig men akkurat denne uken skulle han til Tyskland i stedenfor Oslo. Men jeg velger å se positivt på det og håpe på at den kommer til wow sørlandsenteret på fredag eller noe🤔😊💗
      Klem fra Emma💕

    14. Nei, jeg får desverre ikke til å komme😢😥😭😰 Men jeg SKAL kjøpe noe fra kolleksjonen din i en wow butikk litt nærmere💗👍✨ Kolleksjonen din er super fin og du har virkelig fått til en god jobb der💖👏😻 Gleder meg masse til å få sett alt😘👌💞 Love u Jennie❣

    15. Hei Jennie Sofie. Jeg skal begynne å spille håndball på fritiden og det er takket være deg!! Det ser ut som om du koser deg på håndballbanen!! Kan du lage en video på YouTube å vise hva man trenger av utstyr for å spille håndball? Da er du kjempe, kjempesnill!! Jeg lurer på en ting til: har du hatt noen alvorlige kneskader i din håndballkarriere? Har du røket fremre korsbånd i kneet ditt f.eks? Har du skadet menisken eller leddbånd? Fint om du kan svare på video.

    16. Jeg skal spørre, treningen min slutter kl 1800 men håper på at jeg får lov. Har superduper lyst til å møte deg. Klem Smilla

    17. Jeg har så lyst til at du skal åpne butikk på Mo i Rana. Jeg kjenner jeg har såå lyst til det!! Jeg synes du gjør en FANTASTISK jobb med alt du gjør 💕💕💕

    18. Jeg var der jeg hadde det så gøy du var så koselig og Mathias er kjempe søt! Jeg har ikke instagram men jeg har musical.ly så hvis du kan kjekke brukeren min der og skrive en kommentar og like noen av videoene mine blir jeg kjempe glad og kanskje du husker meg! Jeg heter @nathalie.musical.ly. ikke med det siste punktumet! jeg var med på det bildet med alle sammen som var der til slutt. men jeg syntes ikke så godt! Jeg har bare lyst til å møte deg igjen og igjen og igjen! Og jeg kjøpte 6 ting fra kolleksjonen din og to ting som ikke var i kolleksjonen din!
      mamma synes du var en søt, hyggelig og pen jente! Det synes jeg og da!😄 jeg elsker deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg