WOW BY JENNIE SOFIE SOMMER 2016

Hey!

Da er jeg hjemme i fra cup og sitter igjen med en skikkelig god følelse. Jeg har kost meg masse, fått spilt mye håndball i det fantastiske været vi har hatt. Litt stress å komme hjem dagen før 17.mai men jeg har allerede fått pakket ut og bunaden henger klar, så et er ikke mye annet som må gjøres. Denne uka er det også noe annet spennende som skjer, jeg skal nemlig ha lansering av den nye kolleksjonen min!!!! Yeahhhhh! I fjor høst var lanseringen en stor suksess. Mange av mine fast lesere her på bloggen møtte opp. Jeg fikk tatt bilder med utrolig mange hyggelig mennesker, det var servering av drikke, cupcakes og det var en super opplevelse. Jeg håper denne gangen blir like bra som den forrige, om ikke bedre. Men før lansering vil jeg selvfølgelig gi dere en “sneak peek” på plaggene. Dette er ikke alt, men bare en del av det som kommer ut. Flere av plaggene finnes i forskjellige farger og det er til og med plagg vi ikke tok bilde av. 

 

WOW BY JENNIE SOFIE SOMMER 2016

 

 



 

Kommer du på lanseringen 19.mai på Oslo City?

Ser du noe du liker? Det kan lønne seg å være tidlig ute ettersom noen av plaggene ble utsolgt i enkelte størrelser i løpet av få dager ved forrige lansering.

Klem Jennie

64 kommentarer
    1. Ja jeg kommer på lanseringen! Gleder meg sykt mye! Har skrevet mer om dette I det forrige innlegget ditt! Jeg elsket alt! Nå gleder jeg meg enda mer

    2. Hei du er pen å kul. Kan du plis se bloggen min? Den heter: maikenelise12.blogg.no. Å hvis du ser bloggen min kan du skrive en kommentar til meg?

    3. Skal du bruke bunaden din før du har konfirmert deg?! Du burde kanskje bruke den for første gang når du konfkrmerer deg? Ikke for å være slem da:)) men man gjør hva man vil:)

    4. Hei du er pen å kul. Kan du plis se bloggen min. Den heter: maikenelise12.blogg.no. Å hvis du ser bloggen min kan du pils leggen igjen en kommentar?

    5. Hei, Jennie!
      Jeg digger klærne i den nye kolleksjonen, men jeg lurer veldig på om når klærne kommer til andre steder i landet. Jeg bor selv i Moss, og er det sånn at klærne kommer i butikkene her også?
      Tusen takk for svar.

    6. FYTTI JENNIE! du er virkelig kjempeflink til å designe! Jeg likte absolutt alt, jeg skal være tidlig ute, så jeg får sikret meg noen av herlighetene<3 Skulle gjerne ønske jeg fikk møte deg under lanseringen, men bor dessverre for langt borte! Håper du får en fin dag under lanseringen av en NYDELIG kolleksjon, nok en gang:) Vær stolt over alt du har oppnådd, og over hvor langt du har kommet! Jeg har troen på deg, stå på videre! Klem<3

    7. Nei, kommer ikke😞men jeg skal gå med 2 venner på torsdag 19.mai på wow i Stavanger å se om jeg får kjøpt noe❤️Skulle ønske jeg kunne komme å møte deg!!!💕💕💕jeg synes bildene var kjempe kule og jeg tror jeg kommer til å kjøpe MASSE😝✌️håper du koser deg på 17.mai😋💖😘Hilsen Tale fra Spania😊

    8. Skulle så sykt ønske at jeg kunne komme, men bor 2timer uttfor Tromsø, så det blir litt langt!😓
      Men jeg skal kjøpe nån av klærne dine på wow i Tromsø!☺️💗
      Jeg bare elsker bloggen din og klesstilen din!💛
      Hilsen Camilla en fast leser i fra bloggen din!❤️

    9. Jeg har nesten fått sjokk! Omg jeg gråter nesten jeg klarer ikke å slutte å smile! Den dagen blir nok den beste dagen I mitt liv på skal en på torsdag kommer jeg nok til å hoppe rundt i klasserommet! Og når vi kjører til Oslo kommer jeg til å snakke om deg og smile og gråte hele veien Ps : det er gledes tårer! Det er umulig å si hvor glad jeg er nå! Dette er det beste som har hent meg EVER! På det første bildet vil jeg ha toppen på det andre bilde vil jeg ha shortsen og cardiganen på det femte vil jeg ha cardiganen på det sjuende vil jeg ha t-skjorten på det åttende vil jeg ha kjolen og capsen på det tiende vil jeg ha kjolen på det tolvte vil jeg ha toppen og shortsen!
      Jeg vet du ikke trengte å vite hva jeg vil ha men jeg er så glad nå så jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive eller hva jeg gjør!
      Jeg elsker deg! Jeg håper du skjønner hvor mye du betyr for meg! Vi sees på Oslo city på torsdag! Elsket deg Klem Nathalie

    10. Åååå! Så fine plagg😍😍 har lyst på veldig mye av det, men jeg vet at det dessverre kommer til være veldig dyrt, det var ihvertfall den forrige kolekjonen:(

    11. De var skikkelig fine plagg! Skal helt klart kjøpe den gråe cardigan! Jeg kommer på torsdag for andre gang<3333

    12. Hei jennie☺️ Jeg elsker kolleksjonen din og håper du får rn fin 17.mai😇 Men det var en ting jeg lurte på om du kunne ta en liten titt på bloggen til meg og venninnen min. Vi håper på å bli like gode som deg og hvis du liker den så hvis du kan og vil håper jeg at du vil følge oss😘❤️🙈 Bloggen heter tobeeagirl.blogg.no

    13. Hei Jennie ❤️
      Jeg har SUPER lyst til og komme…
      Men jeg kann ikke😭 Men søsteren min kommer så kun MÅ kjøpe mye til meg, jeg sender med henne 300 kr fra meg og de MÅ hun bruke opp. Og jeg som gledet meg UTROLIG mye når jeg fikk vite at en til lansering kommer❤️ Og neste dag får jeg vite at jeg ikke kan komme😭Men lykke til på lanseringen og dette fortjener du VIRKELIG assa💕❤️⚜💎
      ER DEN STØRSTE AV DE STØRSTE FANENE DINE❤️Klem Greta

    14. Åååå så utrolig mye fint!!!😍😍 Må sikre meg et par av plaggene, likte spesielt den grå toppen. Men tror ikke jeg kan komme på lanseringen, torsdag passer alltid så dårlig 🙁 Btw, er den svarte korte jumpsuiten med sånn blomsterbelte rundt en del av kolleksjonen også?☺️ Mener å huske at jeg har sett den på bloggen din i fjor sommer også skjønner du, hahah<3
      Ha en super 17. Mai feiring!<3

    15. Jeg elsker kolleksjonen din😍Jeg kommer❤️Gleder meg super mye til å møte deg igjen😘
      Håper du koser deg masse på 17.mai🇳🇴
      Klem fra Jenny❤️😍

    16. Hei Jennie❤️
      Denne kolleksjonen er også super fin❤️😘
      Jeg kommer❤️
      Gleder meg masse til å møte deg igjen😍❤️
      Håper du får det veldig fin 17.mai🇳🇴
      Klem fra Jenny😍❤️

    17. Jeg skulle så utrolig ønske det men det passer ikke da😢😭 Men jeg skal kjøpe masse fra kolleksjonen din når den kommer ut!!❤️👌Jeg er helt ubeskrivelig glad i deg og alt arbeidet du legger i bloggen din.💖 Det at jeg alltid kan sette meg ned og lese et nytt fantastisk innlegg og se på masse fantastiske bilder fra deg gjør virkelig dagen, uken og livet mitt perfekt!💗😍😘 Håper du får den beste 17. Mai og koser deg MASSE!!🎉🇳🇴 Love u Jennie❣

    18. hei jennie! Gleder meg skikkelig mye! Jeg lurer bare på om hvor dyrt klærene fra kolleksjonen koster.❤️

    19. Hey☀ I am totally amazed, it is Wow, even more than wowwow❤ You are a supertalent and damn good inspiration, you are very important to me😊 Trust me, I would so so love to be there, to see you and take a picture and hug✨ I loved everything, I want to get them all, some way I don’t know yet.
      Have a sweet sunny tomorrow☀☀

    20. Kjære Jennie gleder meg sykt til torsdag, skal komme du er et idol du er et bra forbilde er fast leser på bloggen du har en helt unik pesonlighet og jeg bare elsker deg ses på Oslo city klem🛍🛍🛍 Sened🎀

    21. Jeg kunne komme allikevel! ❤️ Gleder meg syyyyyykt! Men jeg lurer på, er det du har på deg på bilde 10 en kjole eller en jumpsite? Den svarte?
      Og vet du om bildene av plaggene kommer ut på WOW sine sider før lanseringen, så man kan se hva man har lyst til å kjøpe og hvor mye penger man må ta med…
      Håper på svar ❤️
      Ses på torsdag!

    22. Kan ikke komme på lanseringen😅Bor for langt unna. Men skal kjøpe noe på en av wow butikkene som er i nærheten av der jeg bor😎 Og jeg fant mangen kule klesplagg som jeg har lyst på

    23. Wow, det var utrolig mye fint!😍 Elsker den blå kimonoen, og den mønstrete toppen på bildet når du står i havet! Den skal jeg kjøpe, ganske sikkert:)
      Gleder meg masse til lanseringen, men kan ikke komme siden jeg bor på Vest-Landet:(((

    24. Jeg kommer på lanseringen. Jeg bor bare 60 min unna! Så jeg gleder meg masse. Jeg sa til mamma at jeg bare måtte komme på lanseringen etter at jeg møtte deg på flyplassen og mamma sa jeg ikke kunne komme å si hei:(

    25. Hei, Jennie:) Håper du har hatt en fin 17.mai feiring til nå og at resten av dagen blir super<3
      Lurte på om du kunne si sånn ca hva plaggene koster? Eller får vi ikke vite det? Kommer alle klærne inn til den 19.mai? For i den forrige kolleksjonen din så kom jo de stripete genserne noen dager etter:) Må bare få si det en gang til FOR EN NYDELIG KOLLEKSJON!!!! Håper på et svar, takk på forhånd<3

    26. Hei, plaggene såg kjempekule ut!😻💗 Vet du om plaggene kjøpes på wow sine nettsider også eller går det bare ann i butikk?💞

    27. Hei elsker klærne dine! Er alt du har på deg på alle bildene fra kolleksjonen din?
      Håper på svar!

    28. Jeg ser at toppene er litt korte og det liker jeg ikke 🙁 men på den positive siden er de kjempe kule 😀 Jeg elsker bloggen din og YT kanalen din <33 hvordan er det å lage en kolleksjon?? vanskelig eller lett?

    29. Jeg er så veldig glad for at du snart lanserer kollekjsonen fordi helt siden jeg har hørt at den skulle komme ut har jeg gledet me meg gledet meg mer til å se de finne tingene. Elsker alt på alle bildene💗💗 men desverre kan jeg ikke dra til Oslo og møtte deg det fordi at eg bor i Stavanger og det er litt langt siden det er torsdag og skole etterpå😭😭 gleder meg virkelig til klærene kommer til stavanger eg ska kjøpa så mye eg har rå te💛 Du er den beste personen verden🌸🌸

    30. Har så uendelig lyst til å komme, men bor i Bergen sååå, hehe, kan nok ikke. Men jeg skal (skal spørre mamma om jeg kan, har ikke spurt enda) om jeg kan dra på wow på Åsane senter og kjøpe maaaange av plaggene selv😉De var jo så fine❤️😍😏

    31. Jeg kunne ønske jeg kunne komme men..
      Vi skal øve på korpset, jeg som hadde gleda meg så veldig! Men håper du får en fin kolleksjon, mange klemmer fra meg<3

    32. Hei Jennie!<3 Jeg lurte på om capsen på bildet er en del av kolleksjonen? tusen takk for svar!

    33. Men er skoene også med i lanseringen😍 Skal kjøpe alt (det eg har råd til😂) sko ønske eg kunne møte deg i Oslo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg