DU ER INVITERT PÅ FEST

Hei


 

Nå er endelig invitasjonen for lanseringen av  “WOW by Jennie Sofie”  klar. Denne dagen gleder jeg meg enormt til og om den blir like bra som i fjor vil det være utrolig og tenk om det kan bli enda bedre også. I fjor var det alle dere som gjorde kvelden så utrolig bra. De som var der så sikkert at jeg ble rørt da jeg stod opp foran alle for å takke for at folk hadde tatt turen. Jeg husker at jeg ble helt sjokkert over oppmøtet og at jeg møtte så utrolig mange flotte mennesker. Alle foreldrene også som hadde tatt seg tid til å kjøre barn og var med til Oslo City. Jeg glemmer aldri den pappaen som sa han hadde kjørt i flere timer på sparket rett etter jobb og som tok seg tid til å si at han syntes det var verdt det fordi han så hvordan jeg var og hvor glad datteren var. 

Kolleksjonen min er superkul, ønsker du noen  Sneak Peeks? 

Håper på å se deg denne kvelden. 

Hvor bor du?

Klem Jennie

44 kommentarer
    1. Jeg bor i en halvtime utenfor Stavanger.
      Så jeg kan ikke komme, 😢selv om jeg skal prøve å få kjøpt noe i en annen wow-butikk✌️😎 Gleder me til å se alle klerna, selv om jeg allerede har sett noen🎉🎉🎉

    2. Har såååå lyst til å komme, men vet ikke om jeg kan siden jeg bor så langt unna🙁 Får prøve å overtale mamma og pappa, da😂 Skal i hvert fall kjøpe kolleksjonen når den kommer, men har så lyst til å møte deg☺️

    3. I am so sure it is going to be sensation and very big evening, so happy for you❤✨ I so would love to be there, it is my biggest wish. I would buy the whole collection😘✨ And I live in Estonia, Tapa… I think that you know it already. Have great tomorrow☀

    4. Ja da kan jeg komme gleder meg sykt til å møte deg! Jeg bor en ca.en halv time unna men det er verdt det ! Elsker deg sååååååååå mye gleder meg til å se deg jeg er såååååååå glad nå!😂😂😂😂😂😂😂

    5. Jeg bor jo lenger opp i Nord så jeg tror ikke jeg kan få dra i år heller 🙁 men jeg savner deg veldig fra da jeg møtte deg i Bodø<3 det var en opplevelse jeg ALDRI kommer til å glemme<3 og jeg ble så glad når du ble så glad for tegningen<3 JEG ELSKER DEG JENNIE<3
      Klem

    6. Gleder meg til å se kolleksjonen din! Får ikke kommet meg til oslo, for det er litt langt unna. Bor 2 timer unna

    7. Jeg bor i Kristiansand men pappa bor i Oslo så jeg håper at vi får dratt inn💗😊
      Klem fra Emma💕

    8. Skal prøve å få mamma med til Oslo 😛😚 Jeg bor i Sandefjord , ca en og en halv time unna . Mamma er veldig imponert over hva du har klart allerede nå 😧😍😍😍😍💘

    9. Hei jennie❤️ Jeg bor i Haukeli 5 timer unna Oslo, kunne ønske jeg hadde kunnet vert der😍😍Du er mitt idol😍❤️👑 Du har syyyykt kul og fin klesstil, du er et supert forbilde😍😍😍😍❤️❤️❤️👑👑👑💎 Håper du kommer til og kose deg på evente 😘😘😍

    10. Jeg bor på Hadeland, det er ca 1,5 – 2 timer unna😉 Tror ikke jeg kan komme desverre, men jeg har KJEMPE lyst!!😘😭😥 Men jeg skal iallfall så fort som muligt dra til nærmeste wow butikk og få tak i noe fra kolleksjonen!💖👗✨ Love u Jennie❣

    11. Hei Jennie! Digger bloggen din😍 Men jeg lurte på en ting. Før du begynte i 8 klasse skrev du på bloggen at du fant klassene på en nettsidd? Husker du hva den nettsiden heter? Er så utålmodig og treeenger og vite det nå! 😂 Kleem

    12. Ja, jeg elsker å se sneak peaks😉kan ikke komme for jeg er i Spania, men jeg håper å få kjøpt noe av kolleksjonen din når den kommer ut💝jeg bor foresten i Stavanger!!!!😋p.s håper du kommer til Stavanger en gang, så kanskje jeg ser deg😊❤️

    13. Jeg bor på Rjukan 2,5t unna Oslo. Skal prøve og få med meg mamma eller pappa. Gleder meg masse til kolleksjonen din kommer ut. Den forrige var i allfall drit bra.☺️☺️❤️

    14. Bor ca 7-8 timer unna, men det dumme er at jeg skal i Oslo til helgen å være der til mandag😮 Men må dessverre hjem da😢 Hadde vært gøy me sneak peaks ja😎 Hva skal du i helgen? Hadde vært så utrolig gøy å møte deg når jeg for en gangs skyld var i Oslo❤️

    15. Bor 1time unna så jeg kommer sefølgelig💕💕 Du har jo sykt fin klesstil🛍🛍. Gleder meg💁👍🏻👍🏻

    16. Jeg har så lyst til å komme, jeg bor nærmere Drammen, men skal overtale mamma og pappa til å dra😂❤️ For jeg har så lyst til å møte deg😍😍😍 håper du ser denne💕

    17. Hei, jennie Sofie. Jeg ville så gjerne komme i år, men det ble det samme som i fjord at jeg ikke kunne komme. Jeg bor i Molde som er ca 8 timer med bil. Det hadde vært såå kult å kult å kunne ha møtt deg en gang hadde vært noe jeg ville husket hele livet, jeg har sånn serr drømt om deg mange ganger😉 Du er forbilde mitt og jeg har alltid drømt om å lage en bra blogg, men jeg tror jeg ikke klarer å lage noe såå bra dom det du har gått til.
      P.S skal prøve å få kjøpt noe fra kolleksjonen din. Håper du får en fin 17.mai og at det kommer masse folk på Oslo city den 19.❤️❤️

    18. Hei,du er mitt største blogg forbildet og jeg håpet du kunne gi oss eller meg noen tips om hvordan få en suksessfull blogg?? Håper du kan svare. <3 <3 <3

    19. Hei❤️ Jeg lurte på om det blir en slags “feiring” på andre wow butikker også og om kolleksjonen kommer ut samtidig i Trondheim osv?

    20. Jeg gleder meg masse til å møte deg igjen 🙂 tror ikke jeg skal kjøpe noe siden jeg tror der er for små stål til meg:( men jeg må jo komme å møte deg når jeg har sjansen <3 var utrolig koselig sist så håper det blir like koselig nå også:)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg