RASK SOM LYNET

Hei

For et vær i dag altså! Utrolig glad for at jeg var med på Tinestafetten i dag og fikk vært ute i det vakre været. Jeg og vennen mine tok følge til banen der vi skulle løpe. Vi fikk årets tinestaffetentrøyer. Den var lilla men noen kule detaljer på siden, likte den veldig godt. Det var veldig spennende å se de andre årstrinnene løpe og ikke minst lillesøster. Hun var super flink! 

Jeg blir alltid nervøs får jeg skal konkurrere og det ble jeg selvfølgelig denne gangen også. Alle som var med er skikkelig flinke til å løpe. Det blir derfor litt ekstra skummelt men også morsomt å få litt konkurranse. 

Visste du at Tinestafetten er verdens største stafett? 106 000 elever var påmeldte og det ble løpt på over 280 ulike arenaer i hele landet. Utrolig kult ikke sant? Syns det er kjempebra med et slikt fokus på fysisk aktivitet og idrettsglede. 

Etter stafetten dro jeg en tur på stranda med noen venner og fikk både badet og solt meg litt. Nå skal jeg på avslutning med håndballen og spille kamper. Dette er for meg en fantastisk dag.


 

Løp du Tinestafetten i dag?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Ja, jeg løp tinestafetten det var kjempe gøy men også veldig nervepirrende😊vi fikk også lilla T-shorte💖 (ja, visste forresten det med tinestafetten😉)syns det var veldig gøy siden vi fikk 1.plass med vårt “topplag”(altså de som springer raskest av klassene på trinnet)og fordi jeg kom inn som 4. Person og vi fikk 5.plass i vårt “hit” (som var “7A1″) jeg var 2.”mann” som løp😋😝 det var veldig morsomt å være på banen å løpe, men jeg ble veldig sliten etter at jeg hadde gitt all energi(kanskje litt overdrevet sagt😆) men etter tine stafetten så dro jeg og noen venner til en lekeplass og gjorde masse morsomt(vi hadde egentlig tenkt til å dra å bade men det ble ikke noe av det☺️Men i morgen drar jeg til Spania så det blir gøy✌️✨✨

    2. Jeg var også på Tinestaffeten😄❤️ Men jeg var på Sotra (utenfor Bergen)
      Jeg elsker deg Jennie❤️❤️❤️

    3. Ja jeg sprang tinestaffetten.❤️🙈 Elsker å springe tinestaffetten 😍😍😚😚 PS elsker deg sykt mye du er mitt store forbilde 👍🏼👍🏼 stå på videre 👑

    4. Hei jeg løp TineStafetten idag. Og jeg hadde håndballtrening i dag. Jeg kom på 2.plass på TineStafetten og jeg spiller på Ammerud håndballag. Hvilken plass kom du på Jennie? Klem: Dea😍

    5. Hvilket klokkeslett er det du er på Oslo city 19.mai med den nye kolleksjonen din? Må vite det håper det er litt sent for mamma jobber til kl17 og jeg har veldig lyst til å komme.!

    6. Hei kan du værsåsnill sjekke Instagram kontoen min. Jeg har gjort alt for å vinne. Jeg heter @dovecamerorn. Det hadde betydd kjempe mye. Og jeg løp også. Det var kjempe gøy. Håper du hadde det gøyt

    7. Jeg hadde kjempelyst og skulle egentlig… Men pgs veldig sterk pollenallergi og hodepine kunne jeg ikke… Håper du og alle andre som løp gjorde det kjempe bra!😊

    8. Jeg så deg på tine stafettenjeg var sammen med henne som spurte hvilken klasse du går i😂 Elsker bloggen din❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg