HER ER DEN!

Hei!

Da ble jeg endelig ferdig med den etterspurte hårvideoen. Jeg syntes at den var utrolig morsom og filme så jeg håper dere liker den. Personlig elsker jeg disse frisyrene, og det er nok derfor jeg går med de som mye ellers. Jeg bruker de ofte hvis jeg vil få håret vekk fra ansiktet eller bare vil ha en kul og avslappet look. Hvis du gjenskaper noen av frisyrene ta gjerne å legg ut bilde på instagram og tagg med #jenniesofiefrisyre så kanskje jeg går inn og liker. 

 

Hvilken frisyre er din favoritt?

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. De to dottene! De var super fine!!💖😍 Skal helt klart ha håret sånn fremover!👌😘🙎 Takk for at du delte det med oss!👍😻 Love u Jennie❣

    2. Jeg likte den med mikkemus ører! Syns det er veldig søtt<3 Gratulerer med 20000 subscribers på youtube!! Vel fortjent<3✨ Gleder meg til at dere trekker neste uke hvem som vinner alle de tingene fra blivakker. Håper jeg vinner✨✨✨✨

    3. My Instagram post with #jenniesofiefrisyre is definitely coming soon. I loved all the styles, but little most the messybun. This time I so liked the begining and ending of the video so much, where you posed, very prettyy🌸 And of course waiting the next video with big exitement✨ Aaand must say that you are the coolest😘 Have a sunny tomorrow☀

    4. Denne videoen likte jeg kjempegodt!😻 Jeg har alltid lurt på hvordan du lager de frisyrene, og det var så utrolig kjekt at du lagde en video om akkurat dette💗

    5. Hei jennie! Jeg elsket alle frisyrene og videoen var kjempe bra❤! Kan du snart ha en konkurranse uten instagram, vær så snill😊?Jeg elsker bloggen din, videoene dine og deg sykt mye😙! Du betyr alt for meg💕! jeg er din aller største fan💜! Jeg håper jeg en gang får møte deg😇 Du er en fantastisk person og betyr så mye💟. At du orker å gjøre alt du gjør! Jeg orker knapt å gjøre lekser😂.Jeg kommer kanskje på lanseringen av den nye kolleksjonen din med wow💞! Gleder meg💋! Er så glad I deg❗❤❤❤❤❤ Klem Nathalie

    6. Du har så fint hår!!❤️
      Elsker mikkemus ørene!! Skal teste de ut i morgen!!❤️
      Har du noe tips til de som vil gro langt og friskt hår?❤️

    7. Jeg likte best “MikkeMusørene”😋✨(beklager for at jeg skriver kl 10 over halv tolv på bloggen din, siden du sikkert sover nå😁😔😓😅)foresten du har et sykt fint hår💁 og du er en kjempe god blogger😘
      Hahahahaha bruker ikke den emojien så mye”💁”😂(vet ikke hvorfor jeg skrev det??)

    8. Hva bruker du til håre får din håre er så myke og fine?
      Vær så snill svar på den kommentar!!!!!!!!

    9. Hei jennie❤️ Jeg digger videoene dine!! Hvilken redigeringsapp bruker du?😜 Er så kult når du har ting som hopper inn og emojies😍 Hvordan får du det? Du er forbildet mitt❤️❤️

    10. OMG! Elsker deg så mye!!! Videoen din var bare elsk! Elsker håret ditt, elsker også buksa og t-skjorten din! DU er bare så PERF!! Du er min helt, og mitt forbilde og mitt idol!! Klem fra meg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg