INSTAGRAM KONKURRANSE DER DU KAN VINNE…..

//Sponset premie

Hei

I dag blir det en konkurranse! Den kommer til å foregå på instagram men jeg velger å legge det ut her på bloggen så flere får vite om den. Det du kan vinne er alt jeg viser i “unboxing” videoen min, selvfølgelig HELT nye produkter. Mine ting beholder jeg helt klart selv, he he 😉 Personlig eeeeeeeelsket jeg alt jeg mottok så det å kunne gi det  samme til noen andre er utrolig gøy. For å være med i trektningen må du jo ha instagram, og det du må gjøre er: 

1. Følg @blivakker og @jenniefashion på instagram

2. Under konkurransebildet tagger du fem venner, legg også gjerne til en kommentar.

Det er to veldig lette steg så alle har mulighet til å delta. Konkurransen vil vare i en ukes tid. Lykke til! 

Om du vil se produktene du kan vinne er det bare å se ” unboxing” videoen min, som jeg la ut for litt siden. 

 

Processed with VSCO with f2 preset

 

Forstår at enkelte syns at det er dumt at konkurransen er på Instagram, fordi at de ikke har Instagram selv. Denne premien er som nevnt sponset og konkurransen er i samarbeid på IG. 

Kommer nye konkurranser fremover og sikkert noen på blogg også. Denne premien syns jeg er veldig fin og den passer jo kanskje best for de som er gamle nok til å ha instagram også, dette er gode produkter og en premie verdt 2500,-

Kommer ny video på kanalen min denne uken og veldig snart skal jeg få filmet: Tester “engelsk godteri” video.

Trenger flere forslag til challenger dere ønsker at jeg skal ha. Kommenter i feltet her 😀

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. Skal bli med på konkurransen, men skjønte ikke helt. Hvor er det bilde vis kal tagge 5 venner i? Håper jeg vinner<3

    2. Hei!er det sånn at man vinner AKKURAT det du brukte i videoen er det sånn at den som vinner får den lippglossen som DU tok på leppene dine eller er det bare like produkter eller er det AKKURAT dine som du tok i ansiktet?PS:du er veldig pen❤️

    3. Har kjempe lyst til å vinne de tingene. Fordi jeg har sett på den videoen over 20 ganger. Og jeg blir utrolig glad vist jeg vinner. Men problemet er at jeg har aldri aldri flaks i noen ting. Å jeg har deltatt i mange konkurranser men har ikke vunnet noen ting før. Å det hadde blitt kjempe gøyt vist jeg hadde vunnet. Jeg er en kjempe stor fan av deg. Og jeg vil være som deg. Fordi du er best. LOVE YOU😘😘😘. Håper utrolig at jeg vinner. Hadde betydd kjempe kjempe kjempe kjempe kjempe kjempe kjempe mmmmyyyyeeeee. Heter @Doovecamerron på insta. Krysser fingrene.

    4. Du burde ha 10 days challenge. Der er sånn at du legger ut et blogginnlegg hver dag i ti dager. For eksempel: dag 1- 10 ting jeg aldri har gjort… Osv❤️

    5. Med en gang jeg kom inn på bloggen din å så at det var konkurranse, gikk jeg inn på IG å meldte meg på med en gang. Utrolig kult at du har en sponset konkuranser nå. Det er bevis på at du er en god YT-er, blogger, IG-er og ikke minst en god desigener. Alt det du har fått/gjort i livet er velforskjent. Håper du fortsetter med den fanstastiske jobben du gjør. Du for meg til å smile hver dag som går.
      Hilsen en veldig stor fan 🙂

    6. Hei jennie Sofie kan du vær så snill se IG brukeren min. Heter @doovecamerron. Bare sjekk hvor mye jeg har gjort for å vinne. Vær så snill sjekk

    7. Kan man kommentere mer enn en gang på IG bildet? Synes det er så fint at du vil gi tilbake til følgerne dine:)

    8. Synst dette var en utrolig kul og spennende konkurranse😊Jeg bare elsker de produktene og det var så utrolig kult at du skulle ha giveaway på dem😄💗 Har meldt meg på så får bare se om flaksen bringer eller ei😄🎉 Elsker bloggen din forresten, og du er mitt store forbilde💘

    9. Du er forresten den beste bloggeren jeg vet om, du virker som en så god og snill person som absolutt byr det beste av seg selv hele tiden, og jeg beundrer deg for det👑💘

    10. Du kan ha sånn challenge der du sminker en annen med et skjerf forran øynene 🙂
      ( btw Idk om det er en challenge……men jaja….elsker bloggen din, å du er et stort forbilde)

    11. Kansje du kunne ha hatt en hot souse Challenge?? Jeg tror du kan kjøpe det på Coolstuff.no😉 Utrolig kul konkurranse med en kjempe kul premie👍😘😻 Jeg har desverre ikke Instagram, men får det om noen få måneder😊 Love you Jennie❣

    12. Du kan ha Never Have I Ever challenge, eller en challenge der du prøver ulike sminkelooker som f.eks. gother, drag queen, osv., du kan ha sminke i blinde challenge, eller en sminke challenge der du har to bunker, så skriver du alle sminkeproduktene to ganger i to bunker. Så trekker du to lapper der du får for eksempel concealer, og øyeskygge, så må du bruke concealer som øyeskygge. Ellers kan du jo ha en mat challenge, der det er om å gjøre å spise en ting fortest opp, det er morsomst med ekle ting.

    13. GJORT<3 <3 ( grattis på forskudd til de som vinner ) ( eller meg vis jeg vinner da:) hah ) elsker deg jennie<3 <3 stor klem - @mariel_priv

    14. Lag en video der du sminker deg selv 😍 Du har sykt fin sminke atm 😂😍💘 eller lag en morning routine eller feks en Challenge der dere ringer fansene dine ❤️ Hadde vært så gøyyyy👌🏻👌🏻

    15. Kan du ha en video med deg, Ella og Tuva samtidig og en annen med søstera di igjen?:) Hadde vært gøyy

    16. Jeg har sett den videoen mange ganger og har alltid tenkt “åå, jeg skulle hatt det”. Også har du en giveaway på det!💖 Jeg leser bloggen din hver dag og er med på alt, men jeg har ikke god lykke når det kommer til slike ting. Men de som vinner unner jeg det, det må være en utrolig følelse!💖👍 Jeg digger bloggen din, og koser meg når jeg leser innleggene dine/ser videoene dine!💖 Ha en fin dag Jennie Sofie❤ Klem Frida Celine👍💖

    17. Åååå det var en kjempefin video og en kjempekul konkurranse!! Du er en kjempeflink blogger!!😍 Jeg har blitt med i konkurransen og håper selvfølgelig at jeg vinner!😄 Jeg heter emilie_privvv på IG

    18. Hei.
      Du har en fantastisk blogg og er veldig aktiv. Jeg er så glad for at du svarer fansen noen ganger. Denne giweawayen virker morsom og spennende. Jeg har aldri hatt lykke og alle sier at jeg har litt uflaks fordi jeg ble født fredag 13. Jeg gleder meg til å se hvem som vinner. Elsker IGen og bloggen din kjempe mye. IG: 04milla ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg