I TAKE IT TO THE NEXT LEVEL

Hei

I dag da jeg våknet visste jeg ikke helt hva jeg skulle bruke dagen min til. Det endte faktisk med at jeg filmet en video. Vet jeg la ut video sist i går men dere liker jo videoer så hvorfor ikke. Skal faktisk filme enda en video til uka, og den gleder jeg meg masse til. Jeg har begynt å teste ut og utforske litt når jeg lager videoene mine. Jeg synes det er supergøy å redigere videoer, spesielt når jeg får til noe nytt og kult. Det blir det nok i den videoen som kommer snart. Jeg tar det til det neste nivået. Haha!

Etter at jeg filma videoen tok jeg og moren min en liten tur til byen. Jeg leverte en pakke til en som jeg virkelig håper liker den og så tok vi en tur på Starbucks…selvfølgelig. 

 


 

I dag ble det en mocha frappuccino på meg, men favoritten er fortsatt en vanlig coffee frappuccino<3

Liker du kaffe?

Klem Jennie

15 kommentarer

Siste innlegg