BESTE MANDAGEN

Hei

En bedre start på uka, det skal du lete lenge etter. Våknet opp til nyheten om at Selena Gomez legger sin turnè innom Norge og Oslo 13 oktober. Jeg er så utrolig glad. Ikke bare fordi jeg elsker musikken og Selena som artist, men fordi hun er mitt idol, mitt forbilde. De som har lest bloggen min, vet at jeg har vært fan siden jeg var 8 år. Den gang likte jeg henne som skuespiller og også sanger på Disney Channel. Årene gikk og jeg lærte mer om Selena og etter jeg fikk sosialemedier har jeg fulgt henne der det går ann å følge. Hun er mitt forbilde. Hun er sterk, talentfull, vakker, har gode verdier i livet, familiær, hun er følsom og et fantastisk medmenneske. Hun elsker fansen sin, hun møter dem, hun jordnær, fremstår veldig trygg på seg selv. Hun er morsom, jeg elsker personligheten hennes. Videoene hennes på Instagram får meg til å le og smile. Hun elsker “snacks automater” , koser seg med “fastfood” og viser at det er greit.  Jeg elsker at vi er omtrent like høye, jeg trenger virkelig ikke bli høyere enn Selena, selv om jeg før stresset litt fordi jeg ville så gjerne bli litt høyere. Selena har jobbet seg dit hun er i dag og hun fortjener det enormt.

Jeg gleder meg veldig til konserten og nedtellingen begynner nå. Kalenderen er merket, ingen ting annet skal stå på den dagen. Billettsalget begynner nå på fredag. Se //HER for mer informasjon om du ønsker billetter. 

 

Hvem er ditt idol/forbilde nummer 1?

Klem Jennie
 

75 kommentarer
    1. Jeg synes Selena har vellllldig fint hår og hun er super pen og vaker.jeg har også likt hun lenge hun var min første favoritt sanger og hun var en veldig flink skuespiller👌

    2. Hvilken dag og hvilket klokkeslett åpner den nye kolleksjonen din med WOW? Det er på Oslo city ikke sant? Jeg gleder meg veldig og er såååååååå spent. Blir veldig glad om du svarer jeg vil veldig gjerne møte deg og ta bilde med deg! Så plizz svar!!! Elsker deg!

    3. Tenk hvis du ikke får billetter da? Hahah, du som har begynt nedtellingen…. Hahha
      (Hvis ikke du får sponset da…)

    4. Mitt idol/forbilde er og selena gomez. Har og likt henne siden hun var med på Disney Chanel
      Jeg og har veldige lyst til å gå på konserten, håper jeg får bileter.

    5. først ble jeg såååå glad når jeg fant det ut, men så kom jeg på at jeg ikke er i Norge da, men på ferie på Rhodos ): håper jeg kan få gått i en annen by! 😅

    6. Mitt forbilde søstra mi! Hun er alltid snill og positiv! Også gjennom tøffe tider i livet. Hun er snill og bryr seg om alle! Elsker deg, Hanna! Hun heter Hannius på instagram❤️

    7. I had a great monday too☀ My number 1 model are you, since November 2015, it is not long time, but I am every day so thankful that your blog is part of my day and you often take time to comment me back, means a lot❤ You are my biggest inspiration and Nr.1✨✨

    8. Digger dette innlegget, jeg og ble superglad når jeg fikk vite at Selena kommer, har vært fan så lenge jeg kan huske og fikk til og med møte henne i 2013 😀 Håper du har hatt en flott dag og får en fin kveld! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    9. Åhh, har så himla lyst til å dra selv!!!! Men trur ikke jeg får muligheten dessverre, kjenner jeg blir lei meg av tanken på det, siden jeg har sett opp til henne så lenge 🙁

    10. DU😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️🔫 DU er mitt ALT😍😍 DU er alt det du beskrev selena med for meg❤️❤️❤️ Den dagen jeg kommer i kontakt med deg om det er via sosiale medier eller virkeligheten, kommer jeg til å gråte et helt hav av glede 😍😍😍😭😭😭😭😭😭😍😍😍 Jeg elsker DEG så sykt. Du er min Selena Gomez ❤️❤️❤️❤️ Uten deg hver jeg ikke hva jeg skulle gjort, du sprer glede og inspirasjon 😍💎👑
      DU ER MITT FORBILDE 😍❤️😭❤️😍👑👑👑👑
      Ig: Sigrid.haugo

    11. Mitt idol en 110% Selena Gomez! Jeg elsker henne! Har gjort det siden jeg visste hva Disney Chanel var. Idolet mitt er også Nina Dobrev! De er noen fantastiske mennesker begge to! Jeg hadde ofret alt for å få møte dem! <3

    12. Mitt idol og forbilde nummer 1 er egt Isac Elliot, men det blir litt rart siden han er gutt og jeg er jente. Da blir vel mitt jente idol og forbilde nummer 1 Selena Gomez

    13. Det er deg selvfølgelig!❤️ Du er snill, omtenksom, morsom, kul, bryr deg om andre, viser at hvis man jobber hardt for noe vil man få det til og det 100% beste forbilde!✨😍 Jennie, du er perfekt og får meg hele tiden til og smile og bli glad når jeg leser bloggen din😘 Bare aldri bry deg om stygge kommentarer for de er bare misunnelige og får det bedre av å vite at du blir lei deg.. Alt dette du har fått til og får oppleve er fortjent og jeg vet at du jobber hardt får det😊💖 Bare aldri slutt og drømme og vær den du er☀️💘 Love u Jennie😘

    14. Syntes det er dumt du har stresset over høyden din. Det er mange som er eldre enn deg, som er lavere enn deg, de stresser bare mer om at du sier at du stresser 😉 Jeg er selv 15 år, men 155cm, og det ser ikke ut som jeg blir høyere… Selfølgelig skulle vell mange ønsket at de var høyere, men det er ikke så mye du kan gjøre med det.
      Har ikke noen kjente forbilder 🙂 Eller Selena Gomez er nok litt forbilde ja.

    15. Mitt forbilde er; Justin Bieber❤️ Og deg seff, du er den mest snilleste og peneste jeg noen fang har sett!😍 Jeg håper at en dag jeg kan bli som deg💗 Jeg leser bloggen sin hverdag, det er en vakker blogg som deg❤️ Jeg tror jeg har sett deg før, jeg er ikke helt sikker. Jeg håper jeg møter deg igjen💗 Det er ikke rart alle liker deg, du er jo den snilleste ever💖 Du er så flink til å skrive blogg Jennie!😘 Du er helt fantastisk wow! Hilsen Vivian❤️

    16. Justin Bieber er mitt forbilde
      han har gjort mye dumt men han har skjønt selv at det ikke var bra og han har bedt om unnskyldning❤️
      jeg beundrer omsorgen, personeligheten, stemmen og ikke minst utseende hans
      beliber på det sterkeste

    17. Jeg liker også veldig godt Selena😊 Jobber faktisk med en presentasjon på skolen om henne nå😉❤️
      Også syns jeg DU er et utrolig godt forbilde for mange jenter☺️ Du har en fantastisk personlighet og du virker veldig omtenksom. OG ikke minst er du uuutrolig pen😍

    18. <3: skrev at jeg ikkr stresser mer, jeg er veldig glad i høyden min. Jeg stresset nok litt før, da "alle" vokste forbi meg, men gjør meg ingen ting nå. Jeg er happy med de cm jeg har :)

    19. Jeg er veldig glad i M&M, men du er også HELT fantastisk❤️Du er utrolig pen,snill,søt,bra humor, fint smil osv! MEN det beste med deg er at du er en blogger som står for det du mener, og at du er fornøyd med deg selv sånn som du er! At du ikke føler deg pressa til å forandre på utseende fordi om det nesten har blitt “inn” blant bloggere💜💜 det syns jeg er utrolig bra med deg å Kristin (styleconnection) å at du ikke har planer om å gjøre det heller😘 Du er best
      Ig: @karohaughom (hvis du vil da)

    20. Du er mitt forbilde❤️❤️❤️Du er alt det du sa om Selena, du er fantastisk❤️😘Hvis du er fan av Selena, så kan du vel skjønne hvor mye jeg er fan av deg❤️😍😘For du er jo alt det som sto der❤️Jeg ELSKEEEEEER deg Jennie❤️Håper at du en gang kan komme til Bergen, så jeg kan møte deg. Kan du ha VIP lansering på Åsane storsenter i Bergen? Siden det var jo Oslo forrige gang og da kan det jo være i bergen siden det er nest største by.😉Men du er mitt absolutte forbilde❤️😍

    21. Du er selfølgelig mitt forbilde😘😻❤❤❤! Jeg må få tatt et bilde med deg når du kommet på Oslo city I uke 20 med din nye kolleksjon med wow😍😉😘💋. Men hvilken dag er det❓❔? Elsker deg så mye💟! Du er det beste forbilde det går an å ha!😘💕💕💕💕💞

    22. Deg<3 Du inspirer meg så sinnsykt mye! Jeg elsker deg. Du har så flott blogg, og personligheten din er bare FANTASTISK! Kommer aldri til å slutte å like deg♥️

    23. Unnskyld hvis jeg maser men jeg er bare 11 år (blir 12). Og jeg har ikke snap eller IG. Men jeg har så veldig lyst til å møte deg men da må jeg finne ut når det er. Og jeg tenkte at du burde vite det siden du altså skal være der. Men nå tror jeg at du ikke vet det. Men hvordan får jeg vite det av wow?
      er kjempe glad I deg

    24. elsker bloggen din , men hvorfor har du begynt å ikke legge ut innlegg hver dag? du er mitt forbilde.

    25. Mitt forbilde er Emma Watson, som du kanskje vet om fra Harry Potter. Jeg synes at hun er veldig talentfull og tøff som tør å stå for det hun mener selv om hun får mange hate (men det gjør jo alle kjendiser likevel da😁). Hun kjemper for at kvinner skal behandles likt som menn og er en feminist. Og det er derfor jeg ser opp til henne, og flere andre ting❤️ (jeg har også andre forbilder, men hun er nr 1, også er du en av dem)

    26. Jennie💗
      Jeg fikk bestilt billetter til selena idag .
      Vi fikk Mail at siden jeg hadde vært på konserten hennes
      I 2013 sp var det forhåndbestilling på onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg