INNKJØPSVIDEO FRA LONDON

Hei

Nå har jeg nesten akkurat kommet hjem i fra flyplassen. Har fått gitt gaver til lillebror og lillesøster, og de ble kjempeglade. Nå har jeg lagt det jeg kjøpte til meg selv på senga mi, og ser at dette sikkert er nok for en liten innkjøpsvideo. Hadde ikke tid til å reise inn til sentrum av London, men hadde litt tid etter innspilling til å være på shoppingsenteret Westfield, det er utrolig stort. 

Kan ikke love når jeg får filmet denne videoen, men den kommer. Denne uken har jeg mange prøver på skolen og mye annet spennende som skjer. Allerede 7 mai reiser jeg tilbake til London også. 

Jeg lager et innlegg denne uken om den fantastiske opplevelsen og forteller litt mer i fra dagene mine. Akkurat nå skal det smake godt med mat og ta en rolig kveld med familien som jeg ikke har sett på flere dager. 

Antrekket fra gårsdagens shopping på Westfield. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Det kommer enda en video om ikke lenge, kan du tenke deg hvordan?

Klem Jennie

21 kommentarer

Siste innlegg