It’s a wrap

Hei

Nå er jeg tilbake på hotellet igjen etter en ny dag med innspilling. I dag hadde jeg besøk av Amalie Olsen i episodene av “The Club” og det var veldig koselig og gøy. 

Det ble til noen episoder jeg tror mange av dere kommer til å like.

Det var rart da vi plutselig var ferdig med opptak. Heldigvis ble det ikke farvel med crewet, jeg møter mange av dem igjen allerede i mai. 

Legger med et bilde jeg la ut på Instagram tidligere i dag. Nå skal jeg ut på eventyr og deler flere bilder når jeg kommer hjem igjen til Norge. 

Jeg har en hektisk uke fremfor meg med minst tre prøver, lekser og noen spennende intervjuer. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Tror du at disse episodene av “The Club” vil være noe for deg? 

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Ja! Det er jeg sikker på!😊 Jeg så på det Club hele tiden før og nå som du skal være med skal jeg IHVERTFALL så på det😱😍 Gleder meg til å se og lese mer😉💖 Love u Jennie❣ PS. Du var SUPER fin på det bildet ( som du alltid er da )👏😻😘🙀✨

    2. Håret ditt var sykt fint på det bilde!
      Har du bare sovet med fletter eller bruk en krølltang, isåfall hvem?😊

    3. Det blir garantert noe for meg når du er med! The Club blir sikkert annerledes når du er med også. Jeg synes at de er litt dårlige skuespillere da, men jaja 🙂

    4. Hei ! Du er så heldig som får være med på det !!😱 Ja , jeg kommers til å smug titte på TV 😌😏 men når er det sendingene legges ut på TV ??
      Marlene💕

    5. Ja, jeg tror det for du er jo så flink på TV og jeg liker disney veldig godt❤️P.s du burde se Walt before Mickey(tror det er det filmen heter)på netflix

    6. Tror nok ikke jeg kommer til å se på dette, siden jeg ikke er helt i aldersgruppen enda, men jeg synes det er kjempegøy at du har fått denne muligheten i en så ung alder! 🙂

    7. Kan du vær så snill å justere bloggen din litt slik at innleggene ikke kommer helt ut ti
      Venstre side. Litt slitsomt å lese. Det blir bedre å lese bloggen din hvis du justerer den liitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg