Skremmende…..

Nevnte det litt i blogginnlegget jeg postet tidligere i dag, altså hva jeg syns er litt skummelt.

Trykk //Her for å se hva jeg mener. 

Artikkelen her er mye mer utfyllende enn den som var i papirutgaven av VG i dag. Jeg syns det er litt skummelt, men også koselig. Når jeg blir intervjuet har jeg det bare gøy og det er alltid en god stemning, det er det å se det hele på trykk eller på nettet som gir litt “sommerfugler i magen” . Jeg har intervjuet en del personer, men ikke blitt intervjuet noe særlig selv, så det er litt uvant. Jeg må nok bare venne meg til det og neste gang går det sikkert enda bedre. Allerede et par dager etter at jeg kommer hjem fra London skal jeg intervjues av en annen. 

Håper du liker å lese om meg i VG, trykk //Her for å komme til saken. Mange har dessuten etterlyst bilde av mine foreldre, de er også i avisen. De er jo ellers aldri på bloggen min eller min Instagram.

 

Syns du dette innlegget var i korteste laget, så skrev jeg //DETTE innlegget tidligere i dag. 

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Jeg er sinnsykt stolt jeg holder på å gråte jeg elsker deg,Instagramen din og bloggen din jeg ellllllllllllllllllllllllllllllllllllsker deg så mye du er den beste i verden stå på videre😚😚😚😀😀❤️❤️

    2. Hei jennie! Har du tenkt til å lage en ny video på YouTube snart jeg bare elsker videoen dine! Du er verdens beste blogger og jeg leser bloggen din hver dag

    3. Finally I got readed and translated✨ Everything was very nice and cozy, you have great parents😊 Your mother sentence: “Now is Jennie Sofie back where it started: on TV,” was so great, i don’t know why✨ And yes, you have a beautiful life, but I think that it is because you are the beautiest inside and also outside too🌸 Today I can’t imagine my day (life) without your blog your comments, what you write back and this all☀ Thank you for inspiring💕 You are so worth this and more more✨✨

    4. Helt ærlig? Jeg fikk tårer. Jeg er så utrolig stolt av at du har klart å komme så langt og ikke gitt opp en gang. Det er ikke så mange menesker som deg idag her og nå! Personligheten din er fantastisk, jeg er utrolig flad i deg Jennie<3

    5. Jeg er SUUUUUPER stolt av deg jm!!!!
      At du har greid å komme deg sååå langt er helt utrolig fantastisk, og jeg kjenner deg ikke som en venn eller noe sånt… Men du er fortsatt en stor del av livet mitt! Og bare av å lese bloggen din så “kjenner” jeg deg liksom! 😂
      Men det er fordi du er så flink til å blogge og du legger utrolig mye arbeid i det du gjør! Ikke rart i du har så mange lesere og fans! Jeg kommer til å støtte deg HELE tiden!!! 😉❤️ STÅ PÅ!!! Jeg gleder meg utrolig mye til å se deg på TV!
      ILU❤️❤️❤️

    6. VG hadde skrevet mye fint❤️ Jeg er så stolt iver alt du har oppnådd og du fortjener alt dette så mye, du er den personen som for meg til å le, smile, også å gråte av sjalusi❤️ Vær glad for den du er for det er mange her ute som vil være som deg, du er heldig💗 livet ditt er kjempe fint, det er er liv jeg også kunne tenkt meg, men du har jobba så hardt for det og ikke stoppa, NEVER STOPP DREAMING💙
      Du har kommet ut med en wow kolleksjon og er på vei med din andre ikke bare det du har også nådd 170 000 følgere på insta, ÅÅÅÅÅ er så stolt over deg at jeg ikke har❤️❤️
      Jeg ønsker deg masse lykke til i London og gleder meg masse til å høre/se alt du har gjort, håper du legger ut bilder på insta og snap, gleder meg❤️❤️❤️❤️ KOS DEG MASSE I LONDON❤️
      – jenniesofie.fashion

    7. Wow! 😱😍 Det var et helt utrolig fint intervju og du sa så mye fint og bra👌😘👏 Masse lykke til i London✨💖 Love u Jennie❣

    8. Ønsker deg en god tur til London i dag! Håper du får kost deg 😘 Jeg leste den artikkelen om deg på VG, og så bildet avforeldrene dine, og de var veldig søte/pene 😊

    9. Kjempe gøy at de intervjuet deg. VG skriv masse pent om deg.
      Jeg leste innlegget 3 ganger.
      Ha en fin reise til London.
      Elsker deg masse Jennie fra Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg