I MORGEN SLIPPER JEG DEN

Hei

I dag var det skole igjen og jeg var utrolig sliten. Hadde det utrolig gøy på leir men ble nok tappet for en del krefter. Nå er det viktig at jeg lader opp batteriene mine igjen, fordi i morgen avslører jeg en hemmelighet jeg har holdt på ganske lenge, Jeg kommer ikke til å si noe om det før i morgen men jeg håper det er noe dere vil se frem til, like mye som meg. Elsker de innleggene hvor jeg avslører noe spennende siden det er som oftest noe jeg har gått å gleda meg til å fortelle dere.  Men dere får bare gå rundt å luren en dag til fordi det er i morgen jeg vil si det. 

I tillegg vil jeg takke for 170k følgere! Neste stopp 180k 🙂

Er du god til å holde på hemmeligheter?

Klem Jennie

 

 

17 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne komt til Vestlandet en gang😊 Fordu vi som er fan av deg og vil møte deg har ikkje muligheten å møte deg nede i Oslo o.l. D er trist.. Så kanskje du kunne komt til Florø, Sogndal, Førde eller noke sånt en gang?🔥❤️🙏🏼🙏🏼

    2. Tja, hvis dy spør meg holder jeg, men veit ikke om vennene mine kanskje er enig i det? Vedder på at man sikkert kan fortelle deg alt! Jeg tror faktisk at hemmeligheten er kanskje at…..du skal ha en VIP-lansering igjen! Veit ikke usikker! Gleder meg til imorra<3

    3. Jeg gledet meg til å høre hva hemligheten er.:-):-) håper du viser koleksjonen din^_^
      Da er det bare til å vente til i morgen

    4. Jeg er dårlig til å holde på hemmeligheter, så det er derfor jeg ikke har noen.😊Er du flink til å holde hemmeligheter?👌🏼☺️

    5. Ja, jeg synes i hvertfall at jeg er god til å holde på hemmeligheter💖(altså ikke for å skryte av meg slev da😅😆😉) gleder meg til hva du har tenkt til å si til oss❤️ Vel håper du får tilbake kreftene dine😝

    6. I have to mention that I am pretty good secrer keeper😉 I have notised that people like to talk with me about their troubles and I don’t know, I always know how to talk with different ones and give advise. Although I very like to listen other problems. In Norwegian secret has so fantasticly beautiful word – hemmeligheter – wow😍😍 That’s my new favorite word know, also still “klem” too✨✨ So exited about that what you gonna say tomorrow😀😀 Have a sunny tomorrow☀☀

    7. Gleder meg sååååå mye til at du skal dele hemmeligheten i morgen😊❤️ Kan nesten ikke vente😂😂

    8. Hei jennie sofie. Jeg gleder meg såååååå diåå mye til kleskolleksjonen din med wow kommer ut! Jeg kommer til å kjøpe hele kolleksjonen! Jeg er en stor fan og leser bloggen din hver dag. Men jeg lurte på omdu kunne begynne å legge ut videoer på YouTube oftere for jeg elsker de! De er så morsomme å se på of du er selfølgelig forbilde mitt! Elsker bloggen din!
      Elsker deg! Hilsen Nathalie på 11/12 år

    9. Åååå! Nå ble jeg skikkelig spent på hva det er du skal fortelle, klarer nesten ikke vente!😱😄😘 Jeg er nok ganske god til å holde på hemmeligheter rundt venner og sånn men hvis det er en ting jeg ikke kan fortelle eller noe sånt er jeg dårligere og sier det som oftes😅🤓😊 Love u Jennie❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg