HVOR ER DEN?

//annonselink

Hei

Nå har jeg kommet hjem fra Konfirmajsonsleir. Jeg har hatt det veldig gøy, men er også utrolig sliten. Jeg har reist så mye i det siste og i tillegg ikke fått sove så lenge som jeg ønsker i helgene, derfor gleder meg meg til neste helg fordi da har jeg foreløpig ingen planer. Da vil jeg sove så lenge jeg vil og nyte det å ikke gjøre så mye. 

Samtidlig håper jeg at våren snart kommer. Vet at vi er i April og at det er en av vårmånedene men jeg ønsker meg fint vært og litt varme, slik at jeg kan gå i en lett jakke og kjenne sola varme i ansiktet. Jeg vil gå vårklær og ikke pakke meg inn i store tykke gensere og vinterjakker. Det har jeg faktisk brukt en del i det siste. Huff! Vi har heldigvis hatt noen få slike vårdager noe som gjør at jeg gleder meg enda mer. Jeg ser nok at jeg må ut å kjøpe litt vårklær. 

WOW har fått inn maaaaange nye klær som jeg synes er utrolig fine til våren. Det er mange friske og freshe farger! For å komme til siden deres trykk //her. Der finner du blant annet masse inspirasjon til stilige antrekk og plagg du kan sette sammen. 

I uke 20 blir min kolleksjon “Wow by Jennie Sofie” lansert. Den er full av herlige sommerplagg som er perfekt i fra mai måned da den kommer ut i butikk.

HER ER NOEN AV MINE FAVORITTER<3


Har du allerde kjøpt noen nye og kule vårklær?

Klem Jennie
 

 

11 kommentarer
    1. Jeg har nettopp (i går) vært på shopping og kjøpt noen kule vårklær, sminkekost og Neglefiler og mamma kjøpte litt sminke til meg❤️! Sånn god og ordentlig sminke med god kvalitet❤️❤️❤️Er jo bare 10 år så ble veldig glad da hun kjøpte ordentlig dyr sminke til meg, også har jeg vært på sminkekurs ettersom tanten min er utdannet som som type sminkedame (hun er nå lærer da)😋😉
      Takk for fine tips, skal se nærmere på de etter middag nå😋😉👍🏼
      Så må spise nå, Bye!😉😉👍🏼

    2. Jeg har kjøpt litt vårklær! Jeg synes du er en kjempe flink blogger og koser meg når jeg er inne på bloggen din💕 Så fortsett med det du gjør👍🏼

    3. Nei, jeg har planlagt å kjøpe fra din kolleksjon! Håper virkelig den kommer ut FØR 17.mai, for da tenkte jeg å kjøpe en 17.mai kjole fra “WOW by Jennie Sofie”! (Jeg vet at 17.mai er i uke 20) ❤️
      Love u Jennie!! ❤️❤️

    4. Jeg har kjøpt meg en super kul olajakke og har planer om å kjøpe meg litt nye og freshe klesplagg og sko til våren og sommeren😉😘 Gleder meg masse til kolleksjonen din kommer ut og jeg skal helt klart kjøpe noe av den!👍😄😍 Love u Jennie❣

    5. Oh my totally favorite is that dress with milion stripes❤ So pretty✨ Also I have to do some springshopping in Tallinn, unfortunately I can’t do it in WOW, but our Ülemiste center is also good with many shops😁😁 Much sunshine to you☀☀

    6. Åhhh! Det blir herlig å bare slappe av til helgen som kommer!
      Vårklærne fra WOW var veldig fine, kanskje jeg skal ta meg en tur innom der snart. Har snart bursdag så kan bruke pengene jeg får om jeg får penger da! <3
      Ha en fin start på uken!

    7. Den hvite og blåe toppen med blomster er veldig fin<3 Jeg så akkurat den samme toppen på TopShop i sommer! Merkelig altså;) trodde det var den jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg