Kragerø

Hei

Som flere sikkert fikk med seg på snapchat er jeg i Kragerø. Vi annkom i går og blir her til søndag. Elsker å være i Kragerø! Det er bare så avslappende og jeg får kost meg med familie jeg ikke ser så ofte men også min egen familie. I dag tok vi en liten tur til byen for å få strekt litt på beina og så har vi spilt spill i flere timer. Nå har vi nettopp spist middag og venter på å la maten synke.

Vi spilte for det meste "monopol" men vi har også med en kortstokk og "villkatten". Mitt favorittspill er personlig "Kokkelimonke" eller "vil du vedde".

Har du noe favorittspill?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Ser fint ut der du er!!❤️😘 Elsker bloggen din ever❤️😘💖🙉 Jeg er en stor fan av deg❤️❤️

    2. Favoritt spillet mitt er kokkelimonke, fikk det til jul:)
      Jeg er også i Kragerø skal du se på påskebadet fra bybrua imorgen?

    3. Vi har så utrolig utrolig utrolig masse spill, så vet ærlig talt ikke hva som er favoritt. Men jeg også liker kokkelimonke.😘😋😉☁️💘💕💗🐥🐣

    4. Jeg har også vært i Kragerø i påskeferien(har familie der) det er bare det vakreste stedet i Norge. Jeg håper du koser deg like mye som det jeg gjorde😘
      Hilsen en som synes du er et godt forbilde😘😘😍

    5. Så kult at du er i Kragerø. Jeg er i Kragerø også, har vært her siden lørdag. Bestemor og bestefar bor her. Det er veldig fin og koselig by å dra til i ferien. Det hadde vært veldig koselig å få møte deg en gang😊

    6. Gikk forbi hverandre i dag. Jeg er skikkelig kry for at jeg endelig fikk se deg, hahah! Når er det du drar i morgen? (Føler meg som en stalker akkurat nå)

    7. Jeg vet ikke om jeg har noen spesiell favoritt men elsker å spille kort med familien når vi er på hytta! Håper du har hatt det supert i Kragerø!❤️ Jeg har vært på hytta hele påsken og det var veldig godt å komme hjem og få lest de siste innleggene dine, noe jeg gledet meg veldig til og gjorde så fort jeg kom inn døra og fikk wifi👌😘👍🐣 Du er best og et supert forbilde for alle unge jenter! Love u Jennie❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg