MIN NYE “HEMMELIGHET”

//Sponset produkt

Hei

Har i det siste fått mange spørsmål om hva jeg gjør med håret mitt for å få det til å se ut slikt det gjør. Vi har jo alle forskjellig hår, noen har tykt og noen har tynt. Andre har langt og noen har kort. Da jeg var hos frisøren for litt siden fikk jeg med meg denne håroljen. WOW må jeg bare si! Den lukter utrolig godt (som roser), ser utrolig fin ut og fungerer i tillegg minst like bra som de andre oljene jeg har brukt. Olje er noe jeg bruker mest i tuppene og litt oppover i håret men aldri på toppen av hodet.

Det jeg syns er viktig for håret mitt er å bruke en frisør som kjenner håret mitt, så jeg går alltid til den samme frisøren. Hun er også ærlig og ville aldri farget eller klippet meg på en måte som ikke hadde kledd meg. Har du spørsmål om denne oljen så selges den hos Centrum Frisør som du kommer til ved å klikke //HER. Det er også der du kan få tak i den varmebeskyttende sprayen som jeg bruker i YouTube-videoen min om hvordan jeg krøller håret mitt. 

Processed with VSCOcam with a5 preset

Processed with VSCOcam with a5 preset
Oljen heter BC, Bonacure hairtherapy. Oil Miracle. (Rose oil, hair and scalp treatment)

Går du ofte til frisør? Jeg klipper meg ett par tre ganger i året. 

Klem Jennie
 

19 kommentarer
    1. Ikke flink til å gå til frisør, Hehe. Har nettopp klippet meg, men burde gjøre det mye oftere. Jeg hadde så UTROLIG fliser tupper før jeg klippet meg! Merker stor forskjell.
      Takk for superfint tips, skal trygle mamma om å kjøpe den☺️😋

    2. Hei Jennie💗
      Jeg lurte på hvor mye det koster ca å klippe seg hos centrum frisør?
      Bor litt lengere unna, men høres ut sol de er veldig flinke der, har ganske slitt hår. Også siden du går der og har så sykt fint hår, vil jeg prøve det💗😊
      Klem Sandra💗

    3. Hei. jeg bare lurer på en ting.. Får du hjelp til å skrive på bloggen noen ganger? Liksom, du er jo veldig ung, og da jeg var på din alder skrev jeg stygt om vennene mine på nett liksom… haha… ekstremt fjortis da sjø;-) Siden du legger ikke ut bikinibilder, og du er veldig flink til å skrive. (ikke det at du nødvendigvis trenger hjelp for å skrive, for du virker jo veldig smart og jordnær, så) Elsker bloggen din! Vedder på at du er et forbilde for mange unge jenter

    4. Jeg klipper meg også 3 ganger i året! Håret mitt vokser så utrolig fort gjennom året, fordi all vitaminene som jeg får i meg går til håret mitt, ikke bra… Men jeg elsker håret ditt! Vi har egentlig helt lik hår, når jeg retter håret mitt. Bra i tillegg til at jeg elsker deg. Klem <3

    5. Jeg går aldri til frisøren. Mest fordi jeg er redd de vil klippe mer av håret enn jeg ønsker. I tillegg vokser håret mitt kjempe sent! Det har seriøst bare vokst ca 10-20 cm på 6 år. Det går litt over skulderen. Det er også ganske tynt så får ikke gjort så mye med det

    6. jeg tror jeg går til frisøren ca 2 ganger i året, burde kanskje gått mer siden mitt hår vokser ekstremt fort.. haha! har i tilegg veldig frizzy og tykt hår, men forrige gang jeg var hos frisøren brukte hun noen utrolig gode shampooer/håroljer/balsam som hjalp håret veldig, så neste gang tenker jeg å kjøpe dem 🙂

    7. Hei Jennie jeg lurer på om du kommer på vinterlyd på Hafjell i år?
      Har veldig lyst til å møte deg❤️
      Hilsen Emilie 🎀🎀
      Insta gram: Prinsesse_Emilie

    8. Pleier du å gre håret ditt når du er ferdig i dusjen, når det er vått? Pleier du å føne det?:)
      Klem Sandra💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg