HVA BLIR DET NESTE?

Hei

Her er de siste bildene jeg har lagt ut på instagram for dere som ikke har det. Nå har jeg 168 000 følgere og jeg blir helt svimmel av å se tallet. 168 000 mennesker har trykket “følg” på profilen min. Målet mitt nå er å nå 200 000! I tillgegg har jeg blitt mer aktiv på IG noe jeg synes er bra selv. Jeg tar mer bilder og deler kanskje flere bilder i løpet av en dag. 

Bildene forteller ganske mye hva jeg driver med. Nederst er det fra Isac sin konsert, så er det turen min til bodø og helt øverst photoshooten på Gran Canaria. Hva blir det neste?

Klem Jennie

18 kommentarer
    1. Det er kjempe bra at du viser hva du har lagt ut på Instagram for oss som ikke har det!👌😘 Takk for all jobben du legger i bloggen din!😍👍 Love u Jennie❣

    2. Gratulerer på fan brukeren min til Justin Bieber så har jeg 1171 følere og målet mitt eller våres da fordi jeg har den sammen med en annen er 2000 følger. Den heter @justinoffocialfan. mange fine bilder forresten.
      Akkurat nå har jeg en spørsmåls runde på bloggen min, det står litt mer om den på bloggen min også. http://www.lovise00.blogg.no

    3. Hei jeg bare lurer på hvilken posisjon du spiller på håndballbanen nå? Og om du har en fast posisjon?? Skal du på Fredrikstad cup i år?klem fra en stor fan

    4. Hei Jennie!
      Gøy at du legger ut hva du har lagt ut på insta, for jeg har ikke det…. Men skal snart få det, klarer å overtale mams og paps. For jeg er jo egentlig bare 10 år 😉
      Hadde betydd mye om du så kommentaren min på forrige innlegg og at du tar deg tid til å svare<3
      På forhånd takk<3
      Klem fra Mathea

    5. Hei Jennie💗
      Jeg lurer på hvordan hårtype du har? Om du har litt tørt slitt hår eller helt normalt?
      Jeg sliter selv med slitt hår, så lurte på hva du bruker av shampoo/balsam, og om du eventuelt bruker hårolje og hårkur?😊
      Klem Sandra💗💗

    6. Jasmine12: Jeg syns det er mye å følge 530 stykker jeg. Om jeg følger for mage blir det vanskelig for meg å faktisk legge merke til hva de jeg kjenner/venner/familie legger ut og gjør.

    7. Leser du egentlig mailene fra leserne dine? 🤔
      Jeg har sendt deg en mail, har ikke fått noe svar, sitter og venter
      og vet ikke engang om jeg får svar…
      Forresten så elsker jeg bloggen din, og setter stor pris på den jobben som du legger i den!
      Kort sagt er det en fornøyelse å lese innleggene dine!! 💗

    8. Kornelija: Hei. Jeg klarer dessverre ikke å få lest alle mailer jeg får, jeg har foreldre som hjelper meg litt. Jeg forsøker å svare en del, men det er veldig mange mailer å holde styr på. Klem

    9. Hei:)
      Jeg bare lurer på hvor du kjøpte den grønne bomberjakka du har?
      Synes den er kjempe fin❤️
      Elsker bloggen din😍❤️

    10. Hei Jennie!
      Jeg syntes du er en kjempe flink blogger<3
      Det er også kjempe bra at du legger ut bilde av Insta - profilen din her på bloggen, for de som ikke har det!💕
      Jeg hadde blitt super glad om du kunne tatt en titt innom Instagrammen min, der jeg heter @jenniecute❤️
      Du er best, og jeg elsker deg! Jennie Sofie😍🙊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg