GRAN CANARIA 2016

Hei!

Da er jeg trygt hjemme igjen etter en ganske så slitsom hjemreise. I går da vi kom til fyplassen var vi der ganske lenge før og i tillegg ble flyet forsinka. Vi ankom flyplassen i 8 tiden og flyet gikk kl 15.15. Noe som vil si at jeg var på den flyplassen i 7 timer og 15 min. Eller jeg var på flyplassen i 5 timer og møtte sitte å flyet i drøye 2 “freakings” timer ute å gjøre noen ting. I tillegg var jeg sliten fra de tidligere dagene. Dette kom jo av streiken som har rammet en del andre mennesker også. Men selv om reisen hjem var slitsom er jeg endelig hjemme og kan se tilbake på alt det fantastiske jeg har opplevd. Jeg har også fått lastet inn bildene fra kamera. Tilsammen på hele turen tok vi bilder av hele 12 antrekk som blir en del at “WOW by Jennie Sofie” som kommer ut i uke 20.

DAY 1/ DAG 1

På hotellet

Første location fant vi faktisk på vei til hotellet dagen vi ankom, noe som var veldig fint siden det lå så nære og vi viste hvor det var. Her tok vi bilder av 2 superkule antrekk før vi dro videre. 

Vi kjørte inn tiil byen der vi spiste lunsj før vi fant nye locations for de andre antrekkene i Gamle byen i Las Palmas.   


 


 

DAY 2 / DAG 2

Dag 2 våknet vi til et overskyet og litt kjørligere sommervær. Vi valgte derfor å kjøre et stykke for å finne nye locations. Første stopp var en strand der de hadde store sandyner, Maspalomas.

Etter å ha tatt en del bilder her måtte vi avslutte siden et begynte å blåse for mye. Alt vi hadde med ble fylt med sand så da var det bare å pakke i sammen. Vi spise lunsj på en resturant like i nærheten før vi igjen dro av sted til ny location. På den andre locationen denne dagen fikk jeg ikke tatt bilder med mitt kamera fordi vi måtte være ganske raske, men dette var nok et super fint sted. Siste stopp var en strand vi tilfeligvis kjørte forbi. Utrolig glad vi gjode dette fordi det var seriøst den vakreste stranden jeg noen gang har sett. Vannet var krystallblått på Amadores.

 

Etter vi hadde tatt bildene på stranda var vi faktisk ferdig,  med hele shooten av kolleksjonen min på Gran Canaria! Jeg og WOW sin andre model, Nicoline måtte bare teste ut vannet. Vi hadde ikke fått badet de andre dagene og ikke i bassenget på hotellet heller. 


 

Gleder meg masse til kolleksjonen kommer ut i butikk og ikke minst til å se alle bildene vi tok på turen.  

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Det ser SUPERGØY ut!! elsker outfit nr 2 på stranda med buksa og toppen. den røde og hvite stripete t-skjora og kjolen er kjempefine. denne kolleksjonen blir enda bedre enn den forrige! Har veldig lyst på en slik bukse, men de e ikke fine på meg:(

    2. Bare ved å se de få antrekkene ser jeg at den kolleksjonen er super kul og fin og jeg må bare få tak I noe fra den så fort det kommer ut i butikken!❤️ Bra at du har fått fine bilder og en super opplevelse😃 Du ser skikkelig pen ut i kolleksjonen og den passer deg virkelig, man ser at du har designet det👌 Kos deg videre i påsken😘🐤🐥🐣

    3. Gleder meg masse til kolleksjonen kommer ut! 💛💛
      Vet du hva den fine stranden du snakket om heter? Skal til GC om under 1 uke skjønner du, haha💖

    4. Tok du flere bilder enn Nicoline med antrekkene??👗❤️ Eller tok dere like mange??😻 Love u Jennie❣

    5. ja jeg gleder meg masse til kolleksjonen kommer på butikken.
      Så lang fra de bildene dere har tatt har jeg allerede forelsket meg i kolleksjonen din.
      Gleder meg masse:
      Fra Lisa som elsker deg masse.
      I LOVE YOU

    6. Hei Jennie<3
      Meg og søsteren min vil laste ned en bra redigeringsapp for video på pc-ene våre. Vi bruker til vanlig iMovie på iPad, men vil prøve noe bedre siden du og andre youtubere lager så bra videoer og sånt. Vi har prøvd å laste ned iMovie på pc-ene våre, men det viste seg at det ikke så ut som noen "iMovie", og at det ikke var en bra "nedlasting". Siden du lager så bra videoer, hadde det vært superfint om du kunne tipse oss og evt. linke til en side du kan laste ned en bra redigeringsapp. Begge elsker å lage videoer,men nå driver vi å prøver og prøver å finne noe bra. Ingen av oss forstår så mye, og begge er litt forvirret egentlig. Hadde vært til stor hjelp om du kunne hjelpe oss med dette.
      Ingen av oss har Mac, jeg har HP og søsteren min har asus.
      Mener ikke å mase, men håper du tar deg tid til å svare hvis du vet noe, for vi skjønner ingentig og sier hele tiden: "Ehhhhh... Dette var rart"
      Stor klem fra Mathea

    7. ❤️❤️❤️😉😉😘😘☁️☁️👆🏼
      Mener ikke mase Sorry men er så desperat. Unnskyld!

    8. Hei
      Syns det er syykt kult at det kommer ut en ny kolleksjon, Gleder meg!
      Forresten så la jeg plutselig merke til at jeg har vært på akkurat samme sted i Gran Canaria på den stranda!😊🌸

    9. Hei Jennie
      Hva bruker du til å ta de så super fine bildene dine? Vanlig kamera? App? Spesial kamera? Telefon?…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg