BILDEDRYSS TIL DERE

Hei

Nå har jeg jo blogget om turen min til Bodø flere ganger og også fortalt litt om hva som skjedde. Da nevnte jeg også at City Nord hadde en egen fotograf som tok en god del bilder. Nå har jeg fått noen tilsendt og tenkte å dele de her med dere. I morgen tidlig reiser jeg jo også til Gran Canaria, så da blir det jo en del blogging om det. I går hadde jeg den mest spennende skypesamtalen jeg har hatt, gleder meg masse til å kunne fortelle dere om det ved en senere anledning.

Først en collage satt sammen av den dyktige fotografen Marthe Mølstre, alle bilder i dette innlegget er tatt av Marthe. 

Her er de søte jentene som jeg hang Backstagre med i en drøy time. Veldig koselig å møte dem 🙂

Her står Thea på scenen som jeg også var på.


 

Her sitter jeg og blir “grillet” med spørsmål. Var jo noen spørsmål jeg aldri har svart på før som å fortelle det kleineste jeg har opplevd og om en av mine største frykter. Men uansett var det veldig gøy, noe som kommer frem av bildene syns jeg.

 

Hadde challenge, med premier til vinnere.


 

Og signeringen etterpå varte i en drøy time og jeg møtte så utrolig mange herlige mennesker.


 

Håper du likte bildene. 

Nå må jeg pakke ferdig og forsøke å komme meg i seng før det blir alt for sent, ettersom jeg må stå veldig tidlig opp. Husk å følge meg på snap om du vil få oppdateringer fra fotoshooten på Gran Canaria.

 

Var du på City Nord da det var Vinterfest?

Skulle du ønske jeg kunne kommet til et senter i nærheten av der du bor? Hvilket senter da?

 

Klem Jennie

58 kommentarer

Siste innlegg