VIDEOOOOOOOOO

Hei

Liker du at jeg lager videoer og legger ut på Youtube?

Ønsker du at jeg legger ut flere videoer og blir inspirert til å lage videoer oftere?

Ønsker du kanskje en fast dag i uken med video på min YouTube kanal som heter Jennie Sofie?

 

Som dere sikkert vet så er jeg jo mer blogger enn youtuber, men jeg vet også at mange av dere elsker når jeg legger ut videoer. Jeg mangler kanskje litt inspirasjon og noe som motiverer meg mer enn akkurat nå og så fikk jeg se at noen hadde nominert meg til noe som heter “Gullsnutten”  Det var utrolig koselig og jeg sjekket ut hva dette er og det er slik at du kan nominere YouTube kanaler til å få en slags pris 🙂

Dette er hva du kan gjøre om du ønsker å nominere meg:

Trykk HER for å komme til nomineringen OG LES NØYE

Deretter må man logge inn for å stemme enten på Instagram, facebook eller på sin egen YouTube-kanal. Trykk på tegnet til det du velger å logge inn med overfor det blå feltet hvor det står “logg inn for å stemme”

Om du velger å trykke på instagramtegnet trykker du på det og logger inn. 

Trykk HER for å logge på meg instagram

Trykk HER for å logge på med Facebook

Trykk HER for å logge på med din YouTube-bruker

Da kommer du til en side som ser slik ut med mange ulike kategorier, på dette bildet ser du bare to kategorier

 

Der det står søk etter kanalnavn skriver du så Jennie Sofie, så kommer det også opp et lite bilde av meg du kan trykke på, som bildet viser under

Da kan du søke på brukere du vil nominere og i hvilken kategori. Du kan nominere i så mange kategorier du vil, men bare en gang, derfor man må logge inn.

Man kan stemme fra og med 14 mars til fredag 25 mars klokken 16. Litt vanskelig å forklare hvordan dere kan gå frem for å stemme, men håper dere får det til. 

Tusen takk til dere som allerede har fortalt meg at dere har nominert meg. Alle kan bli med, uansett land man bor i også. Så her kan finske, svenske, danske, de fra Estonia og Østerrike og alle andre stemme. 

Men man kan bare stemme på en kanal i hver kategori. Stemmer du på flere ulike, etter hverandre, så er det bare din nyeste nominering som blir registrert. 

Klem Jennie
 

 

 

16 kommentarer
    1. Jeg har stemt på deg og håper virkelig du vinner, for det fortjener du med alle de super bra videoen dine!❤️😘 Du kan gjerne ha at du legger ut videoer på en fast dag i uken eller annenhver uke, HVIS du har tid! For du må ikke hvis du ikke har tid og det bare blir stress for deg, for sånn skal det ikke bli! Du lager videoer kun hvis du har tid!😉 Love you Jennie❣

    2. Hei Jennie Sofie, jeg elsker at du legger ut videoer på YouTube, elsker dem, jeg får masse i ider i hva jeg vil gjøre:)
      digger bloggen din. JS fan<3

    3. Hei Jennie Sofie liker videoene dine på YouTube, liker også bloggen din. Du gir meg inspirasjon, og ider i hva jeg kan gjøre:) Tusen Takk for det:) JS fan<3

    4. Har dessverre ikke noen av de sosiale mediene. Men har nettopp spurt søsteren min om hun kan på insta. For du måååååååå vinne!!!!!! Det fortjener du<3
      Klem fra Mathea
      Ps: Når kommer spørmålsrunden?
      Og det hadde vært veldig fint om du kunne lage flere videoer, men du bestemmer jo selv 😉

    5. Kjære Jennie. Du er skikkelig pen og du er veldig flink som blogger (og sikkert mange andre ting men jeg kjenner deg ikke😜). Jeg ser dine YouTube videoer om igjen og om igjen! Jeg blir bare ikke lei😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg