JEG LEGGER MEG UNDER KNIVEN?

Hei

For litt siden filmet jeg en spørsmålsrunden der dere hadde mulighet til å stille spørsmål i kommentarfeltet her på bloggen. Et av spørsmålene var ” planlegger du å legge deg under kniven?”. Spørsmålet sjokkerte meg virkelig. Jeg er bare 15 liksom. Men etter å ha tenkt på det litt var ikke spørsmålet så rart allikevel. Nå har det seg faktisk slik at en god del bloggere “legger seg under kniven”. Nå har det jo seg slik at eksponerte personer og de som er veldig offentlig i media, ALLTID kommer til å få noen negative kommentarer på blant annet utseende sitt. Jeg får det selv, men velger å ignorere de. Hvorfor skal jeg høre på dem når det er så mange andre fine kommentarer og støttende mennesker der ute. I tillegg har jeg aldri følt et press på den måten at jeg må endre meg for å være pen. 

Jeg har ikke planer om å operere meg. Jeg ønsker i tillegg å være et godt forbilde, og vise at man er god nok slik man er. For meg blir utseende helt glemt om jeg er med en hyggelig person. En hyggelig person er vakker i mine øyne! I tillegg synes jeg man blir 1000 ganger finere om man smiler.  

Jeg har selvfølgelig mine perioder hvor jeg ikke har selvtillitten jeg ønsker og ikke føler meg på topp, men et godt råd til når man har det slik er: ” Livet blir jo ikke bedre av å ikke være fornøyd og det er viktig å være glad i seg selv” 

LIFE IS SHORT, SO SMILE WHILE YOU STILL HAVE TEETH 🙂 HAHAHA

Processed with VSCO with a5 preset

Til dere som lurer, videoen kommer ut snart. Beklager det tok så lang tid, men har hatt mye å gjøre:-)

Klem Jennie

 

33 kommentarer
    1. Så fint skrevet av deg Jennie Sofie<3
      Ser så opp til deg, du virker som en så snill og hyggelig person alltid:)
      Jeg dugger bloggen din og DEG! stå på videre<3

    2. Jeg kan love deg at det er null grunn for å bekymre seg for å være pen, du er et godt forbilde for meg skal jeg si deg! Utrolig glad for at du ikke bryr deg noe særlig om utseendet. Alt handler jo ikke om utseendet. Kanskje en person ikke er akkurat den perfekte, men plutselig ser du, oj hun var da hyggelig og koselig person! Du er et godt forbilde og spesiell person for alle:) Klem Azize

    3. Du er kjempe pen en av de peneste jeg vet om! Og du er et kjempe bra forbilde synes jeg! Ikke hør på de som sier så mye stygt om deg du er perfekt på din egen måt.

    4. Du er perfekt sånn som du er! Det er så mange som rakker ned på seg selv fordi andre er slemme, og jeg syntes du er et veldig godt forbilde for andre når du står ved hvem du er og hvordan du ser ut💗
      Hold fast til det!
      Hilsen en jente med store drømmer

    5. Hei Jennie Sofie jeg syntes det du skrev var veldig fint skrevet❤️. Jeg liker måten du skriver på😊. Jeg liker ganske god og skrive☺️😄. Og når jeg leser fra deg forstår jeg virkelig hva du mener😊😊. Det er veldig mange som ikke helt klarer og sette ord på ting💕😊. Og noen ganger synes jeg også det er ganske vanskelig. Jeg elsker også og skrive historier og dikt og sånt. Men… Jeg slitter med rettskriving. Og engelsk veldig😁. jeg dlitter også veldig mye med skolen skjennerelt. Jeg skal snart skjekkes for dysteleksi. Men det som er litt rart er at jeg slitter ikke med lesing der er jeg gandke flink for og si det sånn😉. Men jeg bruker veldig mye tid på lekser ca. Hele dagen😁. Men jeg er enkentlig ganske glad i skolen. Så spørsmålet mitt er om du vett om noen morsome måter og gjøre lekser eller noen pugge triks😉. Mvh Ada❤️❤️

    6. er t-shortsen også fra din nye kolleksjon?<3 jeg gleder meg så til den kommer ut! du er en så flink designer!!!

    7. Du er nydelig😊 Har sagt det mange ganger før, men gleder meg veldig til kolleksjonen kommer ut🙌🏼 Elsker t-skjortene!💜

    8. Dette er det beste innlegget jeg har lest! Utrolig bra skrevet Jennie:) Må bare legge til at dette er det fineste bildet jeg noen gang har sett av deg:)

    9. Hvorfor skulle du forandre på noe?
      Du er helt utrolig vakker både hvordan du ser ut og hvordan du er som person, og du er et utrolig godt forbilde for mange.❤️

    10. Jeg visste ikke at det fantes så snille personer, før jeg møtte deg. Folk sier at ingen er perfekte, men da har de ikke møtt deg Jennie<3 Kunne skrevet 1000 fine ting om deg, men har ikke tid nå<3
      Klem

    11. Hei Jennie<3
      Meg og søsteren min vil laste ned en bra redigeringsapp for video på pc-ene våre. Vi bruker til vanlig iMovie på iPad, men vil prøve noe bedre siden du og andre youtubere lager så bra videoer og sånt. Vi har prøvd å laste ned iMovie på pc-ene våre, men det viste seg at det ikke så ut som noen "iMovie", og at det ikke var en bra "nedlasting". Siden du lager så bra videoer, hadde det vært superfint om du kunne tipse oss og evt. linke til en side du kan laste ned en bra redigeringsapp. Begge elsker å lage videoer,men nå driver vi å prøver og prøver å finne noe bra. Ingen av oss forstår så mye, og begge er litt forvirret egentlig. Hadde vært til stor hjelp om du kunne hjelpe oss med dette.
      Ingen av oss har Mac, jeg har HP og søsteren min har asus.
      Mener ikke å mase, men håper du tar deg tid til å svare hvis du vet noe, for vi skjønner ingentig og sier hele tiden: "Ehhhhh... Dette var rart"
      Stor klem fra Mathea

    12. JENNIE DU ER DEN ENESTE JEG LIKER Å LES BLOGGEN TIL, JEG MÅ LESE OG KJEKKE DEN HVER DAG SELV OM DU LEGGER DET UT PÅ INSTAGRAM OGSÅ. DU ER EN FANTASTISK JENTE OG HAR VERDENS FINESTE BLOGG. PS: HVOR KJØPTE DU DEN BUKSA

    13. Hei, du har så mange fine bilder på bloggen og IG-en din.
      Jeg finner ikke så mye og ta bilde av…noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg