AMAZING BODØ

Hei

Nå sitter jeg i senga på hotellet og får jeg skriver videre må jeg bare takke alle som kom til City Nord i dag og hilste på meg. Dere er virkelig fantastiske. Jeg skulle så veldig gjerne hatt mer tid til hver og en av dere, men når så mange møter opp så blir det litt køordning og arrangering for at ting skal fungere. Jeg har aldri skrevet så mange autografkort etter hverandre og jeg kjenner det faktisk litt i hånda, he he. 

City Nord hadde en egen fotograf som tok mange bilder og jeg skal få bilder tilsendt i fra dagen som hun fotograferte. Det er mye å fordøye for en en som ikke er helt vant til så mye direkte oppmerksomhet som meg. Jeg blir rørt og glad og kjente til og med tårene presse på et par ganger over den flotte mottakelsen deres. Bodø er fantastisk , ingen tvil om det. Skal blogge mer om opplevelsen når jeg har fått bildene.

Jeg var innom noen butikker på senteret og fikk kjøpt meg et antrekk jeg har hatt lyst på lenge. Jeg fikk et gavekort fra City Nord så måtte jo bruke det før jeg skulle hjem. 

Jeg bor på et flott hotell rett ved havet og utsikten er fantastisk. Tok derfor en rask tur opp på terrassen helt oppe i 17 etasje og tok noen bilder. Blåste en del, så jeg måtte fort inn igjen. Må ikke bli syk før avreise til Gran Canaria neste uke. 


 

Nå skal jeg slappe av litt i senga før mamma og jeg skal spise en sen middag på hotellet, gleder meg. I morgen formiddag går turen tilbake til Oslo. 

Hvor lengst nord er det du har vært i Norge? Jeg har vært i Tromsø 🙂

49 kommentarer

Siste innlegg