Jeg er på vei

Hei hei hei

Denne dagen har jeg gledet meg veldig til og nå er den her. Nå setter jeg meg snart i bilen for å dra til Gardermoen for så å fly videre til Bodø for en helg med mye moro. I morgen skal jeg være med på City Nord sin Vinterfest og mest av alt gleder jeg meg til å møte alle dere som har fortalt meg at dere kommer 🙂

Har aldri vært i Bodø før, så det blir spennende og se et nytt sted, pluss at jeg også elsker hotellivet og å være på flyplasser. Jeg har en “wierd” ting om at jeg elsker å reise med trillekoffert og en fast tradisjon når jeg bor på hotell i Norge med å spise Cæsar salat til kveldsmat i senga i mens jeg ser på TV, he he. I dag er det jo innenlandsdelen på flyplassen, neste uke er det utenlandsdelen og da kan jeg handle Taxfree og det er jo bra. Kanskje jeg kjøper med meg litt snop på vei hjem fra Gran Canaria, men jeg har vært godtefri i noen uker nå og det føles faktisk veldig bra. 

Jeg skal snappe mye både i fra denne helgen og neste helg. Snappen min er @jenniesofiesnap og WOW sin er @wowandme. Jeg har snappet litt i fra sistnevnte de siste dagene også. I går så du kanskje at jeg hjalp til i studio da modellene Emma, Nicoline og Minda hadde fotoshoot. 

 

Vi snakkes, kanskje vi til og med sees. 

Hva skal du i helgen?

Klem Jennie

19 kommentarer

Siste innlegg