INSPO ONSDAG

Hei

I dag var jeg enda en dag på WOW kontoet og jobbet. Gjort alt i fra å steame klesplagg til morgendagens fotoshoot og  jobbet på lageret til å sette samples på kommende produkter og jobbet med moodboards. Nå nærmer det seg sakte helg og turen går snart til Bodø, i morgen må jeg pakke. Deretter skal jeg kose meg på WOW-shoot i 4 dager på Cran Canaria i sol og varme. Ahhhhhhh…..! Jeg klarer virkelig ikke forklar hvor mye jeg gleder meg. Bare tanken av å gå på flyet og kjenne den kalde luften for så å gå av flyet og kjenne varmen!!! Æhhhhhhhhhhhh! Det er alt jeg klarer å si nå. Det blir så deilig med en forsmak på sommeren. I tillegg digger jeg kolleksjonen og gleder meg til å ta masse kule bilder. I tillegg skal jeg kanksje prøve å vlogge litt. Jeg skal hvert fall snappe,instagramme og blogge. Her er en liten collage jeg satte sammen av masse sommerlige bilde. 

Vil du at jeg skal vlogge fra Cran Canaria?

Klem Jennie

35 kommentarer

Siste innlegg