VIDEO AND NEW HAIR??

//Sponset behandling

Hei

I dag fikk jeg filmet sprøsmålsrunden som lenge har vært etterspurt. Vet ikke når den kommer ut eller hvor mye jeg får redigert. Jeg har jo arbeidsuke nå og jobber til 3, men må ta buss og båt for å komme hjem. I tillegg reiser jeg jo til Bodø nesten rett etter jobb på fredag,  og så må jeg pakke på torsdag.

Før jeg filmet videoen var jeg hos CENTRUM FRISØR her på Nesodden og fikk fikset håret mitt, fordi jeg har photoshoot neste uke på Gran Canaria!!! Joooohoooo! Lise som jobber der pleier alltid å gjøre håret mitt og det blir alltid like fint. Denne gangen klippet hun litt for så å fjerne etterfeksten min. Vi snakket også litt om hva jeg kunne gjort med håret til sommerren. Hun er veldig flink med hår og kan mye. Vet at håret mitt er trygt i hennes hender. 

Det vil kommer nærmere bilder av håret mitt på bloggen senere.

 

Har du tips til andre videoer jeg kan lage? 

Klem Jennie

33 kommentarer

Siste innlegg