RØRT

Hei

I dag leste jeg gjennom kommentarene under bildet til @citynord på IG. Det er har nemlig vært mulighet til å vinne meet&great med meg backstage, hvor vi får tid til å snakke, ta bilder og kose oss. Under bildet skulle man skrive hvorfor man ville møte meg og hvem man ville ta med. Jeg må si jeg faktisk blir rørt av kommentarene flere skrev. Så utrolig koselig å lese at flere av dere synes jeg er et godt forbilde og at jeg virker snill og morsom. At dere liker bloggen og finner glede i den. Utrolig glad for at jeg får muligheten til å møte de som faktisk setter pris på det jeg gjør. Det er dere som holder meg oppe, med støtten og de fine kommentarene deres. Det var derfor veldig vanskelig å velge vinner, siden jeg vil møte alle sammen. Vinneren ble defor trukket helt random.

Vinneren ble en jente som heter @saralandass. Hun vil ha med venninen sin @hinduheidii

Om du ikke vant meet&great så vil fortsatt være mulighet til å møte meg på senteret 12. mars. Du finner info på CITY NORD sin instagram @citynord. Om du ikke har muligheten til å komme så kan du følge meg på snapchat(@jenniesofiesnap) . Jeg kommer til å snappe alle dagene jeg er der, reisen frem og tilbake. I tillegg blir jeg jo fra fredag til søndag så det vil være stor mulighet for å plutselig se meg. Haha! Jeg er hvertfall utrolig spent og gleder meg syyyyyyykt. 

Ellers i dag har jeg vært i byen med mine gode venner Tuva og Elizabeth. Vi så filmen ” the 5th wave” og vi elsket den. Annbefaler den virkelig for dere som liker action, kjærlighet og sci-fi. Jeg er personling ingen fan av sci-fi men denne filmen digga jeg. Action er min favoritt!


 

Hvordan filmer liker du?

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Koselig❤️
      Har så UTROOLIIIG lyst å møte deg💗💗💕💕Du er en så fantastisk person og jeg visste ikke engang at det fantes så utrolig snille personer. Du er garantert mitt forbilde💕💕💕😘😍Jeg håper jeg kan få møte deg en gang💕 Vil skrive uendelig mye mer fint om deg, men nå skal jeg spise kake. Namenam🍰🍰 Skal drømme om et møte med deg og meg i hele natt💕Selv om det sikkert ikke ville blitt så spennende å møte deg for jeg hadde nok besvimt med en eneste gang💗💗💗💗❤️❤️❤️😳😲😵
      Stooooooor klem fra Mathea (garantert din største fan💗💗💕💕💕)

    2. Kjære Jennie jeg kan nesten IKKE VENTE ble sååå glad når jeg fikk vite at du skulle på city nord!! Jeg har ventet i 3 ÅR på å møte deg og nå kan det faktisk kanskje skje!!
      Jeg og venninnen min har mange gaver til deg som vi har så lyst å gi men vi er redd for å ikke treffe deg:( siden vi ikke vant!! Men vi hørt jo at du tar fly til Bodø så vi tenkte å overraske deg på flyplassen <3
      Så hvis jeg får lov å vite det så lurte jeg på når flyet går og når du lander!! Jeg har ventet på dette øyeblikket i 3 år og jeg er så nær på å møte mitt STØRSTE FORBILDET!!
      Så jeg hadde håpet på om du kunne svare!! Og hvis du ikke vil si det offentlig så bare send en dm til @jenniesofiee.edit !! Jeg håper du svarer dette kan bli et minne for livet!! Er utrolig glad i deg Jennie Sofie!
      <3 Klem

    3. Hei Jennie❤️ Først vil jeg si at jeg er en sykt stor fan av deg❤️❤️ Men så lurte jeg på når du er framme på flyplassen i Bodø på fredag? Skjønner at du kanskje ikke vil si det eller noe sånt, men jeg og venninnen min Tuva har veldig lyst til å møte deg der❤️

    4. Jeg vet faktisk ikke. Litt sånne med action og mysterier og litt kjærlighet kanskje. I dag så vi på E.T. og søstra mi grein veldig mye på slutten 😢

    5. Hei Jennie😊
      Jeg lurer på om du kan ha sånne konkurangser på bloggen din også??
      Jeg er en fast leser av bloggen din, men jeg har ikke IG så jeg får ikke været med på sånne konkurangser😁

    6. Omg har syyykt lyst til å møte deg på city nord😍😍 Men et spørsmål… Til de som ikke har IG, hvordan får man vite mer om hvordan man kan møte deg? Håper jeg kan dra dit du er et stort forbilde for meg❤️❤️❤️

    7. Hei. Jeg har bursdag snart, (24.mars) men jeg har ingen anelse om hva jeg kan ønske meg, så jeg lurte på om du kanskje hadde noen ideer?:)

    8. Jeg er veldig gla i romantisk komedie, å ellers komedier😊 Så liker jeg også godt fantasy- filmer som ringenes herre og hobbiten😎

    9. Så dere❤️❤️Den var så bra😍 Men dårlig slutt😒 Dere satt foran meg og vi fikk øyekontakt flere ganger😍😍😍😍😍 Det var morsomt as

    10. Hadde kjempe lyst å komme. Men jeg bor i Fredrikstad. Så foreldrene mine sa at det var for langt. Har aldri møtt deg men jeg har utrolig lyst. Du virker som en utrolig person. Du virker veldig morsom og snill

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg