SIST SNAPS!!!

Hei

Da er vinterferien over og skole og håndball er i gang.  Det eneste jeg får tid til nå er å spise før jeg fyker ut av døra for å spille håndballkamp, pluss å snappe middagen min, he he. Pappa blir litt frustrert over prioriteringene mine når det kommer til hva jeg gjør når jeg har dårlig tid.

Siste dag i februar og “Gratulerer med dagen!!!” til alle dere som har bursdag i dag, skuddårsbarn :)Hvordan feirer man egentlig bursdag når man har bursdag 29 februar? Feirer man det bare hvert fjerde år? 

Gledet meg masse til denne måneden, det blir noen reiser som jeg er veldig spent på.  Ser også ut som at både april og mai vil inneholde turer til utlandet og jeg elsker jo å reise. Elsker flyplasser og å være på farta, så håper det ordner seg med planene i april og mai, selvom det er  tett opp til konfirmasjonen min. 

Hva hadde du til middag i dag/skal ha?

Min stressmiddag ser du på @jenniesofiesnap på snapchat 😉

Klem Jennie
 

22 kommentarer

Siste innlegg