FØRSTE GANG

Hei

Fra i går til i dag sov jeg over hos min gode venninne Tuva. Hun var endelig kommet hjem i fra sin ferie og hun ville finne på noe. Etter at jeg kom hjem i fra byen dro jeg til henne. Det er alltid koselig å være med henne og vi har det like morsomt hver gang.

I dag bestemte vi oss for å dra til en lokal salombakke her vi bor for å prøve oss på snowboard. Både Tuva og jeg har hatt lyst til å prøve det leeeeeeenge. I bakken møtte vi også Ella så vi kjørte en del i sammen. Etter noen runder på snowboard byttet vi til slalomski fordi vi også ville kjøre på hoppene. Det er nok ikke så lurt å gjøre det om man prøver snowboard for første gang. Hahah! Men snowboard var minst like gøy. Håper jeg kan bli enda bedre på det. 

Vi stod noen timer før vi bestemte oss for å dra hjem. Nå skal jeg dusje og ordne meg før Ella og Tuva kommer for å overnatte. Må nyte denne siste miten av ferien før skolen begynner igjen. 

 

Står du på slalom eller snowboard??

Klem Jennie
 

35 kommentarer

Siste innlegg