MIN OFFISIELLE SNAP

Hei

Endelig vinterferie, JIPPI! Har gleder meg veldig mye til denne ferien. Ikke fordi det skjer så mye, men for å kunne slappe av mer og kose meg. 

Ferien begynner jo bra og jeg reiser inn til Oslo med venner for Isac sin konsert. Veldig koselig å få med seg tre venninner på dette. Jeg  gleder meg veldig og jeg syns alltid det er veldig gøy å se bekjente/venner på scenen. Blir alltid like imponert over at disse folka rocker så sykt bra. 

I går ble jeg også veldig stolt og glad på Isac sine vegne da han ble utropt til finsk ungdomsambassadør i Norge. Det er utrolig fortjent, jeg vet om veldig mange som har fått et nært forhold til Finland og finsk ungdom bare på grunn av Isac og Isac sin musikk. I kveld på konserten kommer det også fans i fra mange ulike land.

 

Skulle nesten tro vi hadde avtalt hva vi skulle ha på oss, her går det i svart og hvitt.

Det var veldig koselig å være med Isac igjen og dele opplevelsen på ambasaden. Det var ikke så mange der, men jeg møtte igjen flere kjente fjes og fikk minglet litt. Fant også ut at det er på tide med offisiell snap ettersom jeg ble snappet av andre, jeg kunne jo ha delt litt jeg også. Så nå er den opprettet. Følg meg gjerne, jeg har på følelsen at denne kvelden blir BRA.  På snapchat heter jeg: jenniesofiesnap ( ALLE ANDRE ER FAKE) Husk at dette er bare et prøveprojekt 🙂

Har du snap?

Klem Jennie

25 kommentarer

Siste innlegg