Gi opp som blogger?

 

Hei

I går kom det en del kommentarer under bildene de to bildene/videoene jeg la ut på IG. Noen litt ukomfortable, noen frekke….ja ja. Hva skal jeg gjøre liksom. Skrive tilbake eller ignorere. Jeg kan ærlig si at jeg så og si aldri blir lei meg av en "hat" kommentar fra noen jeg ikke kjenner. Det er jo ingen grunn til å ta det til seg når de ikke kjenner meg som person. Noen sier de skriver slike kommentarer på grunn av sjalusi,  men ærligtalt vet jeg ikke. Selv vet jeg ikke hva en som skriver "hat" tenker. Hvorfor de gjør det. Jeg håper hvertfall ikke det skyldes sjalusi eller at denne personen ikke har det bra. Hva tror de at de skal oppnå liksom. Vil de at jeg legger meg ned å gråter, at jeg gir opp som blogger, at jeg skal gjøre slutt på livet eller takke nei til alle muligheter som byr seg? Hva vil de med kommentarene sine. Hva ønsker en som skriver. "Du er stygg" eller "Du er ikke så pen akkurat, hvorfor tror du det?" " Du fortjener ikke noe av det du har eller får" …..hva ønsker de med å kommentere slik?

Noen ganger er det til og med slik at noen med åpen profil skriver stygge ting. Etterpå er det veldig lett å skrive "Det var ikke jeg som gjorde det, det var broren" eller "Noen skrev det fra min bruker" Da bør du seriøst passe bedre på sakene dine, fordi det er du som havner i problemer om noe skikkelig ille skulle bli skrevet i fra din bruker.

Jeg vet også om skikkelig "slemme" jenter som faktisk klarer å såre meg litt, men som jeg samtidig syns synd på. Jeg har fått melding i fra andre som vet hvem de er som sier de er "slemme" på skolen deres også eller i mot dem på IG. En skrev til meg at det værste var at denne jenta som var så slem, ikke møtte motgang fra andre tilbake. Selvom hun typisk hadde vært jenta noen både kunne kalt for tjukka, feita fordi "alle" syns hun var det. Da ble jeg trist….kanskje hun rett og slett er av personen som tenker "Best at jeg mobber og plager andre, så jeg ikke blir mobbet selv" Jeg er en person som veldig lett blir blendet av folks personlighet. Snille mennesker blir vakre i mine øyne, personligheten går over alt. Jeg har selv opplevd at en person jeg egentlig ikke ville sett på som kjekk fordi jeg ikke kjente han, har blitt supersjarmerende fordi han er supersnill, lett å snakke med ol. Så har venninner sakt "seriøst, han…han er jo ikke spesielt kjekk"

Som jeg tidligere har sagt er IG og blogg en LITEN del av meg. Jeg deler ikke så mye av hvordan livet er eller på skolen, innenfor vennegjengen eller det som plager meg. Kanskje når jeg blir eldre at jeg vil dele mer, jeg ser jo selv at etter at noen andre bloggere har blitt eldre så har de åpnet seg opp om temaer de aldri har blogget om før. Kanksje jeg til og med kam hjelpe med mine tips om enkelte temaer?…..

 


Hva tror du at "hatere" ønsker med kommentarene sine?

Klem Jennie

71 kommentarer
    1. Ikke gi opp bloggen😥 Du er kjempe pen. Haterne er sikkert sjalu på deg eller ikke har det så godt tror jeg. Ikke gi opp plis💗

    2. De vil ødelegge for andre og de er bare sjalu😤 Jeg elsker hvordan du er og jeg har så lyst til å bli kjent med deg😌 Du er fantastisk😍😍

    3. Støtter deg og du må alltid vite at det er sååååå mange som liker deg du er vaker,snill,og ikke minst 💞💞💞💞💞💞en som deler glede du er en super blogger👍🏼

    4. Du er nydelig du, Jennie! Ingen skal få komme i mot deg! <3 De oppnår INGENTING! Du er en virkelig snill og omtenksom person, så det skyldes nok bare på sjalusi eller at de selv ikke har det like bra som deg. Stå på, du fortjener alle miligheter du får. Klem <3

    5. Jeg tror de vil ha oppmerksomhet og at de egentlig bare kjeder seg så skriver de ting som de ikke tenker over og plutselig er det på nett og de bryr seg ikke😁

    6. Veit ikke helt hva de prøver å nå… Men jeg syntes bare synd på dem. Den som sier stygt til noen eier det selv, fins et sånt ortak:) Men de jeg veit også at de personene som snakker stygt jobber sikkert veldig voldsomt med hjernen sin. Jeg sier dette fordi at jeg veit at du ikke kommer til å le eller plage meg.. Jeg er en sjukk jente. Jeg veier litt for mye enn det vanlige… Noen ganger når jeg krangler med venner kan de kalle meg feit. Blir utrolig lei meg. Men jeg mobber selv ingen:(

    7. Stå på!! Du er kjempeflink Jennie. Hat på andre e så unødvendig og slemt. Synes egentlig synd på dei, som gjer da. Hater makes you stronger!

    8. Hei kan du lage en thai godteri video og man kan kjøpe det på ebay mange vil det og ps love you 😍😍😍🍉🍉🍉

    9. Nydelig jennie!!💕💕💕 Plis ikke stopp med bloggen!🙏🏼 Den er så bra!👍🏻😀 Du må ikke bry deg om de dumme og stygge kommentarene!! Stå på!😝 Du er kjempe flink og tøff!!
      Du er så pen!

    10. De skal bare ha oppmerksomhet og jeg tror også folk gjør det pga sjalusi. Du er en fantastisk jente som ikke fortjener dette 💕 Jeg har følgt deg ganske lenge nå å jeg vet at du er en utrolig modig og snill jente som bryr seg om alle❤️ Ikke gi opp fordi noen folk drar deg ned pga misunnelse eller no, ikke la dem vinne💪🏻 stå på!!

    11. Ikke gi slipp på bloggen! Du er et supert menneske; og vi som ikke er hatere støtter deg. Hatere er sikkert bare sjalu! Du er jo så pen uansett!!!!<3

    12. Hei:)
      Du er et forbilde, og jeg synes apsolutt at disse menneskene skriver til ting du ikke fortjener å høre.
      Men til det siste spørsmålet ditt:
      Kan vi bli mer kjent med familien din? Kanskje søsteren din kunne hatt gjesteblogginnlegg?:)
      Klem!

    13. Værsåsnill og ikke bry deg om dem!🙏😘 De ønsker bare og finne noe stygt å skrive om alle😕 Jeg skjønner ikke hvordan noen kan skrive noe sånt om deg og du må aldri føle en skam over at du er den du er. Jennie jeg er kjempe glad for alt arbeide du legger i bloggen din og jeg skjekker den sånn 5 ganger daglig og håper det er kommet noe nytt💙 Så aldri tvil på den du er og igjen værsåsnill og ikke bry deg om kommentarene du får!

    14. Så bra skrevet. Du fortjener mye mere en hat. Jeg kjenner deg ikke, men jeg vet nok om deg til å vite at du ABSOLUTT IKKE fortjener hat.
      Hva er adressen din?
      Vil sende deg et brev💘❤️

    15. Emma: hei. Søsteren min skulle gjerne vært mer på bloggen min for min del, men hun ønsker ikke det selv. Hun ønsker ikke være med på blogg, Youtube ol. Klem

    16. Jeg syntes du ikke burde bry deg om haterne eller noe sånt, det er jo bare en liten del av de som ikke er så keen på deg av en kjempe stor gruppe som digger deg og støtter deg. De som skriver hat, har sikkert ikke så mye og gjøre akkurat når de skriver det, og de skriver det som oftest til å blitt lagt merke til av deg eller lage litt drama. Jeg elsker bloggen din og deg. Kan du legge ut en ny video med en av søsknene dine snart på YouTube? <3

    17. Velig fint skrevet Jennie!
      jeg støtter deg fult ut, det er veldig trist at folk kan være sånn:)) men jeg syntes i hvert fall at du gjør en veldig bra jobb. ikke gi opp på grunn av hat selv om det er vanskelig.
      Du har en flott blogg og virker som en helt sprudlende person med nydelig personlighet, masse lykke til videre <33
      klem

    18. De er bare sjalu på deg!!😬😘
      Du er ei kjempe snill jente og fortener
      Ikke hat!!☺
      Jeg syntes ikke du burde ignorere dem
      Men si at de ikke skal gjøre det,og om de fortsetter så si i fra😊
      Og du bestemmer selv om du vil fortsette og blogge!😊

    19. hei
      du fortjener virkelig ikke hat du er en kjempe snill og pen jente og jeg elsker bloggen di!
      men jeg lurte på om man kan sende brev/post til deg som du kan lage video av senere?

    20. Du er et super forbildet for meg😊
      Ikke bry deg om hva de haterne sier de er sikkert bare sjalue på deg😊
      Du er helt unik og fortjener ikke alt de de haterne skriver til deg💖
      Hilsen amalie

    21. Hei verdens beste jennie ❤️
      For det første, når jeg leste overskriften (tro det eller ei) fikk jeg tårer i øynene.
      Du aner ikke hvor mye du hjelper meg i hverdagen, med alt du skriver!
      Jeg elsker bloggen din, den er bare elsk!!
      Alle som skriver hat til deg, er bare sjalue, og det har de god grunn til å være for du er perfekt!!! Men at de faktisk får seg selv til å skrive sånn er litt merkelig…
      Ønsker deg alt godt <3
      Stor klem

    22. Nei! Du kan ikke gi opp bloggen, du har en fantastisk personlighet!❤️ Jeg elsker bloggen din! Jeg elsker alt ved deg Jennie Sofie..❤️ Du kan ikke slutte, jeg leser bloggen din nesten hver dag! Du har en av de beste bloggene! Jeg tror haterne bare vil ha oppmerksomhet. At de bare vil vite hva folk som støtter deg sier tilbake til dem.

    23. Jeg er kjempe stor fan💗
      Vis du ser i kommentarfeltet så ser du så mange som elsker deg så vær så vær så snill ikke stop. Haterne er bare sjalue💗Du er forbildet mitt jeg elsker deg💗💗
      Hilsen Sofie

    24. Kjære Jennie Sofie <3
      Når jeg leser dette så varmer hjertet mitt...
      Du er den beste bloggeren jeg vet om.
      Jeg syns det er veldig fint at du tar dette opp
      fordi stygge kommentarer ol er VELDIG alvorlig.
      Jeg vet ikke selv hva de vil oppnå med de stygge
      kommentarene men det kan hende at de som skriver
      hat ikke har det så bra selv og da er det viktig å ta det
      opp. Jeg har som sagt lest bloggen din i 2 år nå
      og hvert eneste innlegg gjør meg glad<3 For da vet
      jeg at du trives med det og at du gjør veldig mye for oss
      som leser bloggen<3 Og å bare vite at di har det bra
      og at ingen sårer deg er veldig godt å tenke på.
      For du har tatt en sååå stor plass i hjertet mitt. Jeg kjenner
      deg jo ikke, men jeg føler at jeg gjør det siden du deler
      sååå veldig mye på IG og blogg. Jeg ønsker deg all
      lykke videre gjennom årene og håper du har det fint....
      For uansett hva som skjer så kommer jeg til å være her
      for deg<3
      Jeg elsker deg Jennie og du betyr alt for meg
      håper du har det fint
      Klem Tuva <3
      ps: jeg har en fanbruker av deg som jeg har nettopp startet på som heter @jenniesofiee.edit så hvis du hadde sjekket den ut hadde jeg blitt glad<3 også en annen fanbruker som heter @ofcmmer4ever der du har likt 8 bilder og kommentert 3!! Jeg skjønner hvis du ikke har tid og sånn men ville bare informere 😅
      Veldig glad i deg Jennie Klem <3

    25. Jeg elsker deg som blogger, ikke gi opp! jeg har følt med siden du startet som blogger og jeg har vært sjalu på deg ,men jeg synes det er lite vits at skal skrive noe sånt. jeg skjønner det ikke. Om jeg kunne ville jeg bare stoppet alle haters. ikke gi opp! jeg er så glad i bloggen din. jeg kjenner MIa og Malin jeg vet at du kjenner di vi er venner. Jeg vet at vi ikke kjenner hverandre men jeg er med deg<3

    26. Ikke bry deg om hat! Du er pen, snill og verdens beste blogger. Haterne vet ingen ting om deg. Jeg har møtt deg to ganger og så med en gang at du ikke er et dårlig menneske! Så ikke bry deg om haters!

    27. Ikke slutt! Du er den beste bloggeren jeg vet om! Du er min inspirasjon!❤️ De som skriver sånne hatkommentarer gjør det på grunn av de er misunnelig på grunn av de får ikke samme sjanser som deg!❤️ Hvis jeg hadde fått sånn sjanse hadde jeg også gjort det! De må bare tenke seg om før de skriver noe på nett som kan såre andre! Klem❤️

    28. Jeg ærlig tror at de bare er KJEMPE sjalu på en så perfekt jente som deg! De vil bare ha deg ned, så kanskje de føler seg mer spesielle. For da er ikke du den alle følger lenger… Jeg vet egentlig ikke, for jeg skriver aldri slike kommentarer! Men du må stå sterkt! Ikke gi opp, for da gjør jeg også det <3

    29. Så herlig skrevet!!☺️stå på, du er et så stort forbilde for mange😘 jeg er 01 jeg også og skulle så ønske jeg kunne snappet med deg eller noe. Heter annaflogum på instagram hvis du vil ta kontakt💋

    30. Helt enig med deg, ble mobbet selv i mange år og jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør sånn. De er bare, ja jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si, men du… Ikke ta deg nær av sånt, vet du ikke alltid gjør det, men det går bare ikke å overse alt, vet vi ikke kjenner hverandre, men står ved din side.❤️
      Jeg håper du ikke slutter å blogge, men skjønner deg godt, er like gammel som deg og det skjer liksom noe hele tiden.
      Elsker bloggen din og hvordan du skriver innleggene, du er så pen og om noen mener noe annet er de bare sjalu❤️❤️
      Så igjen det blir jo ditt valg❣

    31. Kjære Jennie!
      Ikkje bry deg om hatet du får. Sjølv om eg ikkje kjenne deg eller du ikkje dele så masse om privatlivet ditt på bloggen vett eg at du e ei snill jente med masse godt humør. Det eg synest er så kult er at sjølv om du er ein slag kjendis ,oppfører du deg ikkje som om at du er bedre enn oss som ikkje er kjendiser (sånn som nokon andre kjendiser gjer). Dei som kjenner deg og har deg som venn er veldig heldige. Eg er sikker på at om eg nokon gong hadde møtt deg, hadde eg ikkje vore redd for å være meg sjølv, fordi eg føler du e ein sånn person som godtar folk sånn dei er.

    32. Du er så sterk Jennie! det at du fortsatt står oppe på bena, etter alle de negative kommentarene du har fått, er utrolig modig og godt gjort av deg! Ikke la hatere ødelegge deg og bloggen din bare fordi at de er sjalue! Jeg er sikker på at du vil oppå mye spennende i løpet av de neste årene som blogger! Du er et stort forbilde for meg og mange unge jenter der ute, ikke glem det!
      Vi er så stolte av deg og vi støtter 110%<3
      stå på så bra som du gjør nå, og du vil virkelig oppnå stor suksess!
      Elsker deg<3 Og husk: don't let the haters bring you down.

    33. Det kommer helt ann fra person til person. Noen er sjalu og noen liker bare å såre folk.
      De som mobber andre har det som regel ikke bra hjemme eller blir mobbet selv.
      Jeg tror folk skriver stygt om andre fordi den de skriver stygt om har et bra liv, og den som mobber på en måte vil oppnå deg samme. Uansett hvilken kommentar du får er det bare å ignorere det, selvom det kanskje ikke forsvinner. Det er sårende. Jeg har ikke mange følgere på IG og jeg er ikke en “kjent” person. Selv jeg blir såret hvis noen kaller meg for “dum” eller til og med bare sier noe for å tulle. Jeg blir litt såret, faktisk.
      Håper du klarer å ignorere alt det slemme folk skriver på nettet. Du er en sterk person og tolererer ganske mye. Du gir ikke opp og du er deg selv! 💞

    34. Jeg synes synd på deg Jennie💕
      ?Du er den du vil være å ikke bry deg om det de andre sier!💗
      ?De gjør det får å bli lagt merke til og får at de er sjalue på deg💗
      ?Du er min favoritt blogger❤️
      ?Elskeer deeeg høyt❤️
      ?Du har sykt bra’e videoer og er en bra blogger og skuespiller💜
      ?Kan du lage en verdags sminkevideo💜
      ?Eller en Q&A💎
      ?Skulle ønske jeg kunne møte deg💎
      ———————————————————-
      Beste blogger! (Ikke bry deg Jennie de er ikke gode)
      ———————————————————-

    35. Bare stol på deg selv! !!! Tror de som mobber er misunnelig på deg.
      Svarer du på g mail?????
      Forresten kjenner jeg tvillingene Mia og Malin, de er så søte!

    36. Jeg tror haterne ikke klarer å tenke på hva personen som får kommentarene vil føle. Jeg tror de bare gjør d for å få oppmerksomhet eller tøffe seg! Men d er ikke noe å bry seg om, jeg vet d er vanskelig. Men livet til disse haterene er vel kanskje ikke alltid helt gode når de skal terge andre. Jeg tror heller ikke de tenker på andres følelser, bare sine egne!

    37. Jennie, kjære deg, du er en nydelig jente! Hva andre sier er bare for å dra deg ned, for å prøve å ødelegge deg, og for å se hvor sårbar du er.
      Jeg synes du er sterk som klarer å unngå slike kommentarer, det er en ren øvelse om å ignorere, stenge ting ute, og det kan være skikkelig vanskelig når det kommer til ulike settinger!
      Stå på!
      xoxp

    38. Du fortjener ikke hat de som skriver hat er mare misunnelig på dæ❤️ Du er en veldig herlig person som er snill mot alle 👌🏽 du er mitt forbilde 👌🏽 du er sykt snill og fin ❤️ Stå på lese bloggen din hele tiden ❤️

    39. Eg skjønner virkelig ikkje kva folk som skriver hat ønsker og oppnå med deg, men uansett er det så fantastisk frekt og utrulig barnslig! Eg trur nok dei fleste ønsker oppmerksomhet og trur at det liksom er veldig kult å skriva hat og være frekke! Eg kan ikkje forstå korleis folk har hjerte til å skriva stygge å sårende ting til folk!! Eg synst du er utrulig sterk og vanvittig tøff som ikkje tar det til deg og at du ikkje gir opp som blogger pga kommentarer❤️ Som de sier oppnår du suksess i livet får du haters oppnår du ikke suksess får du ikkje haters! Synst det er heilt forferdelig!!!! Eg trur nok at mange at haterene også skriver hat for selv og føle seg bedre!!
      Det var en jente som var utrulig frekk og aktiv på @marcusandmartinus sin instagram bruker!! Når eg ser det hun og ikkje berre hun men mange ande skriver klarer eg berre ikkje å bry meg! Hun jenten eg snakket med var virkelig helt håpløs!! Vi hadde en lang diskusjon om dette med hatkommentarer! Til slutt spurte eg hun: hadde du brydd deg visst du hadde fått nokon til å tatt selvmord pga hatkommentarene du skriver? Da fikk eg til svar: Nei, koffor sku eg brydd meg liksom?:)
      Da begynte eg virkelig å lure!! Med en gang vi stoppet å skrive til hun så stoppa hun! Men haters er noe som alltid kommet til å finnes der ute desverre! Men vi må berre ignorer dem!!
      Stå på videre Jennie!! Digger deg❤️❤️

    40. De er bare dritt sjalu på deg og du fortjener ikke hat.
      Når jeg leste dette innlegget ble jeg irritert😡
      Det er ikke kosli å få stygge kommentarer det er så utrolig frekt.
      Klem fra Lisa som elsker deg Jennie😘😘😂😂😘

    41. Ikke gi opp bloggen 🙏
      De som skriver stygge kommentarer er sikkert bare sjalu. Og hvil ødelege for deg.

    42. synes synd på de som skriver de stygge komentarene, de får jo ikke akkuratt et bedere liv for å si det son. du og andre barne bloggere burde ikke få sånne komentarer synes jeg

    43. Hei, jeg skjønner at dette er vanskelig. Det er jo utrolig mange her som elsker bloggen din, men det il jo alltid være folk som skriver hat til deg. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dem, men samtidig er jeg helt enig med deg om at de kanskje ikke har det så bra selv. Men vi vil virkelig ikke at du slutter. Vi kan jo selvfølgelig ikke presse deg det er jo ditt valg. Vi vil jo ikke at at du skal ha det vondt og få stygge kommentarer for at vi skal få lese en blog. Men vi håper jo at de haterne slutter å skrive så du kan forsette bloggen.

    44. Du må ikke slutte og blogge du har det du trenger du er fin snil og sikkert smart du haren en god smak for sminke klær og en super blogg.😘👌🏼
      De som skriver sånne kometarer er sikert bare sjalue og du trenger ikke og bry deg om de

    45. Hei jeg synes bloggen din er kjempe bra. Jeg synes det er sykt dårlig gjort å kommentere stygge ting
      Jeg skjønner ikke hva de vil fram til. Det gir liksom ikke mening.
      PS du er super pen uansett hva andre sier og du virker som om du er hyggelig med alle rundt deg.
      JEG HATER FOLK SOM KOMENTERER STYGT

    46. Du er så så så pen og har er spørsmål til deg kan du lage en thai godteri video pliz ber deg på mine knærne og man kan kjøpe på ebay

    47. Snille fine Jennie❤️
      Dette gjør de bare for de de er sjalu, og de prøver å rakke ned på deg, og se hvor sårbar du er. Du fortjener absolutt ikke dette. Du er sterk som takler det. Du er en fantastisk blogger, og selv om jeg ikke kjenner deg på ordentlig, så finnes du alltid i mitt hjerte❤️ De som skriver hat, klarer ikke å sette seg inn i andres følelser, og derfor skjønner de ikke om andre blir lei seg. Jeg synes synd på noen hatere, men ikke alle. Jeg er en person med mye empati, og uansett hvor lite det er må jeg alltid spørre “går det bra? Er du sikker?” Hatere har vel også ikke så mye samvittighet. Jeg er det stikk motsatte, har dårlig samvittighet for ting jeg gjorde for flere år siden, som bare er filleting. Haterne vil dessverre alltid finnes, derfor er det viktig å hjelpe de. Men du er en sterk og UFATTELIG snill person Jennie 😘❤️ Og jeg støtter deg virkelig, uansett hva du gjør, om du HADDE hvert en hater. For du har aldri gjort noe slikt, og da hadde det vært fordi andre har gjort det samme med deg du HADDE vært slem. Men uansett hva som skjer Jennie; Jeg er glad i deg og støtter deg uansett, du er en fantastisk person, og jeg gjør alt jeg kan for å glede deg. Jeg håper virkelig ikke du slutter som blogger. Du fortjener alt godt tilbake, så mye som du gjør for oss. Stå på. Jeg er glad i deg
      🐻-klem fra Mathea❤️

    48. Jennie sofie jeg er en veldig stor fan og jeg håper du ikkje slutter og vere blogger hatere er bare misunnelig på deg 😊

    49. Jeg vet virkelig ikke hva “hatere” mener, jeg må nok tro de har problemer selv som de lar gå utover andre!
      Jeg syns det er bra du ikke tar deg nær av slike kommentarer. Du er en helt fantastisk jente, utrolig pen, virker kjempe snill og de “haterne” er bare sjalu!
      Du er også en som inspirerer, fortsett med det du gjør! Ikke la noen som skriver stygge kommentarer og slikt komme inn på deg. De vil bare ha oppmerksomheten din.
      Som sagt, du er helt fantastisk, “hatere” er bare ute etter bråk.
      Jeg syns du gjør en helt utrolig bra jobb. Ikke gi opp, på grunn av dem.
      Jeg elsker virkelig bloggen din. Du er et stort forbilde!

    50. Nei, det er ikke greit å legge ut stygge kommentarer om noen på nett. Ikke deg heller. Men du er en stor blogger og bør forvente noen “drittkommentarer”. Og alle hvet at du skriver innlegget for oppmerksomhet! Det er det jeg mener om saken.

    51. Heidi: Helt greit, men dummeste jeg har hørt. Må være passe dum om man mener at noen skal måtte forvente hat fordi de er kjente på en eller annen måte. Og seriøs….ville jeg hatt oppmerksomhet på bloggen skulle jeg fint kunne blogget om andre ting.

    52. En av grunnene til at folk skriver hatkommentarer kan nok være fordi de er usikre på seg selv. Da tror jeg de tenker at de må rakke ned på andre for å føle seg bedre. Synd at det er sånn egt 🙁 Stå på Jennie! Du er et stort forbilde<3

    53. Kjempe stor fan jeg blir mobba men ikke på den måten akkurat men stå på tenk på fansen hvor glad di er får at du blogger ikke gi opp pleas jeg ber deg jeg ser helle tiden på bloggen din og elsker alt du legger ut jeg kjenner deg ikke men alle er perfekte akkurat sånn dei er jeg kunne heller fått haten din får jeg vil ikke at du skal slutte å blogge elsker deg❤️❤️🦄❤️❤️

    54. Ikke gi opp bloggingen din jeg er stor fan og du skal vite at du er perfekt akkurat som du er jeg kjenner deg ikke men er stor fan har fulgt med på alt du har lagt ut jeg syns du ikke fortener hat får sånn jeg har sitt deg er du kjempe snill
      -elsker deg ❤️🦄❤️
      -ida / en kjempe stor fan❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg