BASIC BLACK

//annonselink

Hei! I dag blir det enda et antrekk her på bloggen.  Har bare elsket å sette sammen antrekk og har fått tilbakemelding på at flere av dere liker at jeg gjør det. Dette er heller ikke noe jeg har kjøpt inn som et antrekk men satt sammen av ting jeg har funnet i skapet. Dette er et antrekk jeg syns passer fint om jeg skal på senteret, til byen, være med venner og ganske mye annet. Det er ganske enkelt men samtidig veldig classy og kult. Love it!!

 

Trench coat – Bik Bok

Genser – Wow

Sko –  Stockholm Designer group

Caps – Junkyard ( HER 

Bukse – Dr. Denim

Mobilveske – MOO design

Fant ikke linker til de andre produktene.

 


Hvordan innlegg vil du ha mer av??

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Oh my gaaaaaaaad, du er nydelig😇 Elsker diy innlegger og at du legger ut bilde på bloggen om hva du har på, på hverdagen din.

    2. OMG, WWOOWW! It is so amazing outfit, you have very good fachion taste✨✨ I am sure I can find something like those clothes in Estonia because that outfit inspires me so so much, Thank you❤ You are incredible✨✌ Have a great tomorrow and big hugs😊

    3. Jeg elsker antrekk innlegg, værsåsnill og lag flere av dem👗👌😍❤️ Og kan du ha et “to days outfit” innlegg ukentlig?😻🙏 Du er bare verdens beste og jeg ser opp til deg, du er en av mine største forbilder💙😀 Værsåsnill og aldri slutt å blogge og hvis folk sender deg stygge kommentarer bare overse dem for de er bare misunnelige og har ikke noe bedre å finne på😘 I love you Jennie❣

    4. Kan du lage nye videoer som “the bestfriend TAG”, “morgen rutine”, “sminke hverandre i blinde” og sånt? Det hadde vært utrolig gøy om du gjorde!💗 Elsker bloggen din og deg!💝💝

    5. Kan du ha et innlegg der du har room decor som en video.
      Ønsker flere antrekk innlegg😀
      Klem fra din største fan Lisa😍

    6. Hei… Kan du værså snill å sende meg en Mail fordi da hadde jeg blitt veldi veldi gla PG jeg hadde kanskje begynt å gråte til å med😱
      Elsker deg masse Jennie😘😘

    7. Her er innlegg jeg liker
      1. Gavetips
      2. Antrekk
      3. Videoer
      4. Konkurranser
      5. TIPS!
      Håper det var litt til hjelp 😉👍🏼❤️
      Bra innlegg!
      Og så har jeg lurt på dette en stund;
      Hvordan får man profilbilde her på kommentarene?
      Håper på svar❤️
      Klem

    8. Hei! Er denne jakken du har på deg kjøpt nylig? Er den fortsatt i butikk tror du? Har lett etter en sånn jakke kjempe lenge 🙂

    9. Hei Jennie! Skrev du ikke tidligere at ser ikke var helt deg å legge ut ootd bilder?😝 Men dette antrekket var kjempefint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg