Vinneren

Hei

Forrige uke la jeg ut videoen “Hvordan jeg krøller håret” og hadde en liten GIVEAWAY i tillegg. Tusen takk til alle som deltok og så på videoen. Denne gangen ble vinneren en jente som heter Alexandra. På IG heter hun @Alexsandrasmi. 

 

I dag er det også morsdag og Valentinesdagen. Jeg ønsker alle en fin Valentinsdag men også en herlig morsdag til alle mødre der ute<3

Nå er det bare en skoleuke til vinterferie. Jeg har ingen bestemte planer for ferien ennå, men gleder meg masse uansett. Jeg syns faktisk det er kjempefint med tid hvor jeg kan få mulighet til å være litt impulsiv også. Uken som kommer er også full av planer. Etter vinterferien skal jeg bare være en uke på skolen før jeg skal ut i arbeidsuke og tiden etter det blir enda mer hektisk. Kanskje rett og slett bruke ferien til å lade batteriene litt 🙂

Kanskje du har ferie nå. Hva gjør du eller skal du i vinterferien?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Jeg skal på hytta med pappa, lillesøster, onkel, tante, kusiner Og fetter. Der skal vi stå masse på slalom. Gleder meg helt sykt❤️

    2. Har vinterferie nå:) jeg var dessverre syk i 1 og en halv uke og så fikk jeg ferie, og er fremdeles litt syk. Må bruke ferien å å bli skikkelig frisk og å gjøre skolearbeid. Det er skikkelig dumt at jeg må gjøre det bare fordi jeg var syk:(

    3. Jeg skal til Sverige med pappa, og bare være hjemme tror jeg. M og P har ikke fortalt alt ennå. Happy Valentine’s day Jennie 😊 ❤️

    4. Sykt fint bilde!! Elsker håret ditt😍
      Me har vinterferie denne veka, og i mårå reiser eg med familien min til Paris❤ Gleder meg sykt!!
      Håper du får ei fin veke, og at du får ein fin ferie neste veke😜

    5. Jeg har vinterferie på samme tid som Deg og da skal jeg og familien min reise til Dubai! Gleder meg veldig.

    6. Jeg har vinterferie denne uken men skulle ønske vi hadde vinterferie når dere har det siden jeg har bursdag den uken haha ;P Har hatt både arbeids dager og uker når jeg gikk på ungdomskolen, du må glede deg det er kjempe kjekt! 🙂

    7. SÅ GØY! Tusen takk<3 Skal jeg kontakte deg eller kontakter du meg på DM? Så du skrev alexsandra med en S så vil bare si ifra om at det er uten og at det er Alexandrasmi på instagram!
      Tusen takk, igjen!

    8. Jeg skal være hjemme i vinter ferien.
      Kanskje jeg skal ut å gå på ski eller skjøyter⛸🎿
      Jeg kommer også til å lese bloggen din og YouTube kanalen din😘
      Elsker deg Jennie fra Lisa😘

    9. Jeg har ikke vinterferie. Hos meg er vinterferie og påskeferie sammen, med påskeferie først!!!!!! Det er litt kult da, he he. Gratulerer til deg Alexandra!!!!!

    10. hei jennie. greia er at jeg har en blogg marthehelenn.blogg.no
      og det eneste jeg ville var at du tok dei en tur innom bloggen. siden du og theresesorenes.blogg.no er mitt blogg “idol” vist jeg kan si det på den måten så det hadde betydd såå mye om du kankje kunne ta dei en tur innim kankje? du må ikke vist du ikke vil men det hadde bare betydd såååå mye for meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg