BOMB

Hei

//Annonselink

I dag følte jeg for å ta noen kule bilder ute i det fine været. Har nettop fått en pakke fra Junkyard med utrolig kule ting som jeg bare elsker. Jeg satte sammen et antrekk og fikk min flotte mamma til å ta noen bilder for meg. Se jakken ved å trykke //HER

Typisk at det kom litt snø i dag også, akkurat når jeg kjente at våren MÅ komme så dette kan brukes oftere. Disse jakkene kommer du garantert til å se mer av fremover, det er vårens store trend ser det ut til og finnes i mange ulike merker, butikker og farger. Jeg digger denne jakka og syns det er utrolig fint med den knæsje oransje fargen inni jakken. 

Nå har jeg faktisk kledd meg helt “loco” og skal på “bad taste party med tema” fyker snart ut døra. 



  

Håper dere likte innlegget. Flere har gitt tilbakemelding på at de liker slike antrekksinnlegg og tips i fra meg. 

Hvordan er været hos deg nå, gleder du deg til våren?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Incredible✨ I like your photoshoot posts! I am looking forward to spring, I love that nature is waking up again and sun🌾☀ Also the end of March I have a classtrip to Denmark, so close to Norway-yayay😊❤

    2. Været her er superfint! Det er snø noen plasser så det går ann å gå på ski, men allikevel på fredag/igår, var det så fint her at jeg hadde piknik ute på gresset med en venn, og vi gikk i BARE T-skjorte og en tynn cardigen. Det var så varmt at det minnet meg om sankthans og faktisk om SOMMERFERIE!!!!!!!!!! Det var utrolig koselig! Ha en fin kveld videre fine Jennie❤️
      Lite spørsmål:
      Hvordan får man bakgrunnsbilde her på kommentarene?
      Håper på et lite svar på denne kommentaren😉👍🏼😘
      Klem fra Mathea😘❤️

    3. Ja, jeg gleder meg VELDIG til våren! For da har jeg bursdag, og da er sommeren nærmere 🙂
      Akkurat nå så er det -6 grader hos oss! Først så var det veldig fint vær, skulle trodd at det var vår! Men så forandret alt seg plutselig, og det begynte å snø 🙁 selvom jeg elsker vinteren så syns jeg det er nok nå…. Jeg vil ha sommer… Haha!

    4. Hva størrelse har du i jakka, vill bestille selv men er usikker på str og din så litt stor ut men den var fin sånn. Er den stor i str eller har du bestilt 1 str større??💕😊

    5. Hos meg er det kaldt og bittelitt snø. Jeg gleder meg skikkelig til våren, når jeg kan begynne å bruke joggesko og litt lettere jakker! Det blir deilig! Det bar skikkelig fine bilder, du så så “voksen” ut liksom 😙

    6. Kjempe bra innlegg. Virderer sterkt å kjøpe en slik jakke. De er så kule og fine, du kledde den sykt bra!😍😊
      -Malene

    7. Gleder meg sykt til våren. Det er så alt for kaldt ute nå! Håper på å få tak i en slik jakke bare i svart. De er dødskule😍 Skal også kjøpe adidas superstar, slike som du har. Egentlig er ikke noen av de tingene noe jeg vanligvis hadde hatt på meg i det hele tatt, men i det siste har jeg turt å gå utenfor komfortsonen min, noe som faktisk er veldig gøy😊

    8. Jeg bare lurer på en ting 😊 fikk du jakka sponset ?❤️😍 syntes den er kjempe kul 💕👌 du kledde den kjempe bra 😍😊💗

    9. Du er super til å blogge og synes du passer det antrekket kjempe godt💖
      Er allerede i sol og sommer☀️
      Er i altea❤️(føler jeg har nevnt “altea” VEEEEELDIG mye så bare si i da om jg “spammer” med det ordet😂😂)!!!

    10. Hei jeg er så sykt gald i å se på dine videoer pg billder🍉 og jeg elsker bloggen din.jeg lurte på om du kunne lage en video vor dere har pizza challenge❤️

    11. Hey Jennie Sofie!
      Været hos oss er like. I kveld har regnt og i dag har vi en hvite landskap. Snøen blir ikke so lenge. Vi gleder oss også for våren. For omtrent to uker begynte våren. I hagen ville å komme påske lilje, fugler sang og det var veldig varmt. I hagen fra vennen min så jeg “Schneeglöckchen”. Hva heter det i norsk? Jeg kan ikke finne i ordbok.
      Nå venter vi igjen på solen og våkner hele naturen.
      Vennlig hilsen til deg og hele familien
      Oma fra østerikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg